جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| secretarmy
۲۰:۳۲:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شفن اگه تو ضرر نیستی بفروش این سهم رفتار درستی نداره گزارشات شرکت دایم تغییر میگنه عدم تصمیم گبری مدیر عامل حتی برا یه افزایش،سرمایه هم توان تصمیم گیری ندارن وناتوان هستند ما که 5 ساله پولمون بی ارزش شده مجبوریم بمونیم

لیست اخبار