جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سید احسان براتی | s.ehsanbarati
۱۹:۵۴:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

کفپارس سلام،من میخوام شنبه وارد سهم بشم به نظرتون ممکنه بیاد 340 تا 330 اونجا بخرم؟؟؟

لیست اخبار