جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
خلیج فارس | persiangulf1403
۱۹:۲۵:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#ثعمرا دیروز زنگیدم سازمان ، گفتم اقا این چه وضعشه ، پس نتیجه مزایده این سهم چی شد ؟! گفت مگه نمیدونی ؟! گفتم چیو ؟!! گفت پایین افشاش نوشته زمان اعلامش مشخص نیست گفتم یعنی چی ؟! گفت هر زمان دلشون بخاد اعلام میکنن ، یکروز یکهفته یکماه دوماه هرچی… بعد از دوسال سرکار گذاشتن رفتن یه زمین در به داغون بفروشن ، اینم شد وضع سهامدارا… یک لنگ در هوا… نه میدونیم فروش رفته یا نه وقتی هزاران هکتار زمین داشته باشه و سهامدار ازش نصیبی نبره و چندسال توی ضرر و بدبختی باشه ، فایده اش چیه ؟؟؟؟؟

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار