جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| arzsach
۱۹:۱۲:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

وبملت این سهام خیلی از تورم عقبه اگر دوباره منفی بشه خیلی در حق سهام دار ظلم میشه .این همه هم تعریفش رو میکنن

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار