نهال صندوق نهال چیا داره دوستان؟
-
Betgo
⭕️✨درگاه شاپرکی بتگو گِیت مجددا فعال شد 💳✅ 🚀این قابلیت به صورت مرحله ای برای برخی کاربران در دسترس قرار می گیرد. ✉️اگر در حساب خود، صندوق پیام سایت یا پاپ اپ مربوطه را مشاهده کردید، برای فعال سازی نهایی به پشتیبانی زنده پیام دهید. 🔍همین حالا برای ورود به حساب کاربری و بررسی وضعیت، اینجا بزنید.❗️ http://betgoir.com/ http://betgoir.com/
-
گروه بورسی ایرانیان در بله
#تپکو دست از سر سهم بردارید…تو رو به ابلفضل دست بردارید! 6 سال شد…خدا لعنتتون کنه
-
مهدی ملکیان
شاوان با لغو تحریم ها. تخفیف فروش نفت هم حذف میشه سهام پالایشی. طلا هستش
-
غبهنوش غبهنوش سهمی هست که با توجه به افزایش نرخ محصولات رشد چشمگیری خوااهد داشت لذا هم اکتون قیمت سهم پایین ترین قیمت فعلی میباشد و مستعد رشد است
-
سعید صرافی
#وبملت // باسلام دوستان در عرض حدودا دو هفته ورود پولهای درشت در بازار مشاهده کردیم ودر ضمن پشت صفهای میلیاردی سهام شاخص ساز مثل بانگ ملت ، هزار میلیاردها تومان در نوبت خرید بودنند. دوستان ابن پولهای درشت برای مدت یکی ودو ماهه از درامدهای ثابت ویا چنجه ارز کشیده نشده اند. سرمایکذاران در این روند صعودی قوی بورس برای سودهای حداقل 5 و6 برابری سرمایهایشان را وارد کرده اند. مخلص کلامم، مواظب تک تک سهام دوسر سوددار طلای ناب ، وبملت باشید. وفریب ترفندهای ماهرانه منفیبافان نشوید. موفق وپر سود باشید.
-
مهدی ملکیان
شبندر تحریم نفتی لغو شده. سی درصد تخفیف فروش. حذف شده قطعا سهام پالایشی. عین طلا هستش
-
MAHSHA
#وبملت طلا ریخت!!! رمز ارزها ریخت!!! بازار مسکن و خودرو هم با توجه به شرایط موجود و گشایش اقتصادی پیش رو، چاره ای ندارد جز به تبعیت از بازارهای دیگر!!! گشایش اقتصادی بدون بورس معنا نخواهد داشت!!! بسیار امیدوار کننده است.
-
غالبر این همه سهم غالبر کی خریده خدا میدونه شناوری 60 شده
-
یوزارسیف حکیم
#خودرو چنان روزی رسان روزی رساند**که صد عاقل از ان حیران بماند🌱🌱🌱🙏🙏🙏🌱🌱🌱
-
golpa تاریخ
سصوفی سصوفی عالیه..ولی اگر می خواید سنگین وارد شید به دید مجمع بعد صبر کنید