فزر چه رشدی کرد تتر صف خرید شنبه فزر مبارک سهامداران
-
وبملت بازار را با بانک ملت کنترل می کنند ملت را صف فروش می کند کل بازار صف فروش میشود ملت رل صف خرید می کند کل بازار صف خرید میشود چون اینها از منفی مثبت فروشنده ها زیاد میشود مالیات کار کزاری درامد دارند اکر صف خرید بماند کسی فروشنده نخواهد شد تا مالیات کارمزد کارکزاریها بدهد دولت بشترین سود را از منفی مثبت دارد
-
Market value
#وتوکا سهم ارزشمند و بلند مدتی هست. سهم شفافیت مالی خوبی هم دارد. سود تقسیمی هم خوب بود.
-
غنوش اون از اون بسته بودن سهم این هم از منفی بودنش ار اس ای امده زیر 70 احتمال منفی شدنش در شنبه زیاده
-
حسینعلی بوجاری لودریچه
پاسارگاد دوستان عزیز . من اکثر صندوقهای ثابت رفتم .تنها صندوقی که ثابت و مرتب دیدم . صندوق فیروزا بوده .هرروز سود 0/13 میده و سود روزهای تعطیلات میان هفته رو هم مرتب داده . الان این صندوق پاسارگاد ، دومین بارشه که سود میان هفته رو نداده . اگر هفته اینده جبران کرد که هیچ . و اگر پرداخت نکرد خروج میزنم و صندوق فیروزا رو خریداری میکنم .
-
کیومرث قهرمانی
فباهنر سلام تحلیل درخواستی دوستان دیروز کار پولبک به سقف شکسته شده را کامل کرد ، و در 23% موج صعودی خودش کندل دوجی ثبت کرد . به عبارتی دیروز فروشندگان تمایلی به فروش بیش تر در این قیمت را نداشتند . نکته پایانی: روز کاری جدید توصیه به خرید می شود
-
Ariana
#وبملت معاملات. Tal روز سه شنبه رو دیدید؟؟؟ شنبه تازه بازی شروع میشه ریزش قیمت فلزات و نفت و… شروع تراکنش های بانکی و راه افتادن چرخ اقتصاد مملکت رفع تحریم های بانکی و…
-
گلدا نظرات همه برام محترمه از جمله اقا مهدی ایشون هم تشریف بیارن تا از نظراتشون استفاده کنیم مخالفت با نظر دیکران هم امری طبیعیه، مثل همین مورد دیروز که دوستمون گفتن دانیک نخرید نظرات موافق و مخالف رو ببینیم و بدون بحث نهایتا خودمون تصمیم بگیریم
-
احمد میهنی
غالبر ترس میگن برادر مرگه .توبازار البته میگنه نشونه رشد سهم واغاز روند است.انشالله
-
rookey
#غدانه طبق نمودار تا 1200 یا 1300 می تونه بالا بره..ولی با توجه به نحوه معاملات در چند روز گذشته و کم شدن حجم صف خرید و گاهی عرضه شدن صف ممکنه با نزدیک شدن به ناحیه گفته شده سهام کمی دست به دست بشه ..در نزدیکی 1200 احتمال اصلاح داره البته شرایط کل بازار هم تاثیر گذار است و نظر شخصی است و ممکن است اشتباه باشد
-
شستا رسانه
سیمان قاین 2600 ریال سود تقسیم کرد 🔹مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان قاین وابسته به شستا برگزار و با تصویب سهامداران مقرر شد سود نقدی به مبلغ 2600 ریال به ازای هر سهم تقسیم شود. www.ssic.ir/b/32441/ @shastamedia