جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| afshin.trade
۱۸:۰۵:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

پالایش این بنده خدا به گفته خودش دوشنبه بعد از بازگشایی در صف فروش سهمش فروخت اول که میگفت معاملات باید ابطال بشود الان پشیمونه فروخته میخواد مجدد ورود بزنه نمیتونه چند روزه یکسره داره میگه قیمت نفت اومده پایین… نمیدونه که پالایشگاه ها قیمت میانگین میگیرند و محاسبه میکنند بجای اینکارا سرخطی راس 8:45 بزنی و اگر تا اخر وقت بازار صبوری کنی پالایش بهت میرسه..

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار