دوستان در حال بررسی گزارش فعالیت ماهانه خرداد05 شرکت ها و صنایع مختلف که به کدال ارسال شده هستم. مشابه اردیبهشت، بهترین گروه ها و صنایع و شرکت ها که گزارش های خوبی فرستاده باشند، معرفی و یک #واچ_لیست جدید ارایه میدم. اگرچه ندید بهتون میگم که باز هم غذایی دارویی زراعت سیمان پالایش فلزی و برخی شیمیایی ها و البته بانک ها در صدر خواهند بود. اگرچه احتنالا شرکت های بزرگ و لیدر طبق معمول گزارش هایشان دیرتر روانه کدال خواهد شد. چشم انتظار #شپنا #وبملت #فملی و پرچم داران دیگر هستم.
-
کباده دقیق 4 ماه پیش گفتم کباده 1100 تومانی هدیه بود برای سرمایه گزاری..یعنی کباده 1100 رو 4 ماه پیش میخریدید دیگه هرگز اون عدد رو نمیدید و همیشه قیمتش بالای اون عدد می رود که رفت سهم مقاومت اسمی 2000 رو هفته پیش شکست و یه پولبک ریز زد و اماده می شود برای پر کردن گپ افزایش سرمایه خود یعنی اول عدد 2400 تومان و هدف بعد 3700 تومان با این پول درشت که رو سهم اومد روز سه شنبه از شنبه قفل میشه و راه نمی دهد…دوستان من خان بزرگ هستم اسم کاربری بنده مسدود شد تا رفع مسدودیت اسم بنده من رو دنبال کنید تا تحلیل بگذارم
-
مصطفی
#شاخص_بورس #عیار #وبملت
-
پیمان
وسدید ولی فرابورس اینجا رو تشخیص نمیده وقتی شرکتی که غیب شده بر اثر تخریب جنگ با 30 درصد مثبت باز میشه ولی وسدید چند افشا سوزی و عدم تایید بالای مثبت 30 از عجایب!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
غپینو قیمت غپینو 3400تومنه
-
مهدیه افراشته
#فماک خواستم از صبح یک بازنشر در مورد ورود سهامدار جدید داشته باشم ببینید پیام چی اومده. اقایون سهامیاب اگه رویه اینطوریه بنده از این لحطه در هیچ کدام از صفحات هیچ پیامی نمیگذارم و برای همیشه خداحافطی میکنم
-
خودرو نفت 120دلاری داره میشه 60دلار از اونطرف ماشین 1تومی شده 2تومن بعد پالایش ها صف خرید و خودرو صف فروش عجب
-
گزارش بورس
📌 گلبهار برای بررسی صورتهای مالی مجمع برگزار می کند 🔹 به گزارش هیات مدیره شرکت «صنایع بسته بندی ارمغان گلبهار» (گلبهار)، در راستای رسیدگی به عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404، از کلیه سهامداران، وکلای قانونی و نمایندگان حقوقی دعوت به عمل اورد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت حضور یابند. این مجمع در روز دوشنبه، 15 تیرماه 1405، راس ساعت 10:00 صبح برگزار خواهد شد. محل برگزاری جلسه، استان خراسان رضوی، شهر مشهد، شهرک ماشین سازی و فناوری های برتر، بلوار تلاش، کوشش یک، قطعه 297 تعیین… @Gbourse | www.Gbourse.ir
-
شتران میگن بورس جای مولتی میلیاردر شدنه ما که از 99تا الان ندیدیم قبل بعدشم نشنیده بودیم کسی از هم نشنیدم
-
یه بنده خدا....
#کرمان بنده سه سال سهامدار کرمان بودم.از سال 90 داخل بورس هستم کرمان یک زمانی سهم خوبی بود ولی الان فقط فقط وقت تلف کردنه می تونید کامنت های سهامیاب را بررسی کنید…از یکسال قبل کامنت ها را ببینید.. سود که نمیده رشدی هم نداره سهم های خیلی خیلی بهتر هستند بنده شمواد 700 تومنی داشتم…یکسال و نیم بسته شد..سهامدار را سرویس کرد باز شد و به 90 تومن رسید ..خیلی ها فروختن بعد رشد کرد.. خلاصه از سهم های این مدلی خیری نمی رسه اگر کرمان شد 80 تومن بخرید نه روی این قیمت ها
-
خودرو سهام خودرویی و بانکی