جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
یه بنده خدا.... | trader1365
۱۷:۰۷:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#کرمان بنده سه سال سهامدار کرمان بودم.از سال 90 داخل بورس هستم کرمان یک زمانی سهم خوبی بود ولی الان فقط فقط وقت تلف کردنه می تونید کامنت های سهامیاب را بررسی کنید…از یکسال قبل کامنت ها را ببینید.. سود که نمیده رشدی هم نداره سهم های خیلی خیلی بهتر هستند بنده شمواد 700 تومنی داشتم…یکسال و نیم بسته شد..سهامدار را سرویس کرد باز شد و به 90 تومن رسید ..خیلی ها فروختن بعد رشد کرد.. خلاصه از سهم های این مدلی خیری نمی رسه اگر کرمان شد 80 تومن بخرید نه روی این قیمت ها

لیست اخبار