جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
m.a.t | mat2000
۱۷:۰۱:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#وثخوز نمودار وثخوز در تایم فریم ماهیانه از سال 1399 تاکنون هست . روند سهم کاملا مشخص هست که فعلا در روند ریزشی قرار دارد . در روند فعلی , سهم بالای سقف تاریخی توسط بازیگر بر سر ملت خالی شده و بعدش با شکست فیک , وارد روند نزولی شده است . به نظرم فعلا تا خط روند صعودی در محدوده 380 تومان پایین میاد و بعدش باید دید چه واکنشی به خط روند دارد . ضمنا وثخوز از لحاظ بنیادی اصلا وضعیت خوبی ندارد و روی تابلو EPS منفی 104 ریال دارد. کلا باید از سهام بازار پایه دوری کرد, مخصوصا سهام کوچک و یا سهام بی بنیاد بازار پایه . ممکنه در روند های صعودی خوب بالا بره , ولی در ریزش ها هم خوب میریزه و به راحتی قفل صف فروش میشوند . به جای این جور سهم ها میشه سهام بنادی بازار بورس که در این 6 سال بالای 70 درصد و بعضا بالای 80 درصد ریزش داشتند , بررسی بشود , مثل ولساپا و خنصیر و فروی و گدنا و توریل و غشهداب و ختور و دزهراوی و کیسون و فاراک و…

لیست اخبار