فزر فقط بدی داستان این بود که با این که میدونستم انس می ریزه . پوزیشن سل رو گذاشتم 4260 تا برگرده بالا یه هانت بزنه و پوزیشن من باز بشه . که مستقیم ریزش کرد . حیف شد سودی نگرفتم
-
چکاپا ماهم چون سوادبورسی وعلم بورسی نداشتیم گرفتارهمچین سهمی شده ایم وتا میتونم به عزیزان تازه وارد کمک میکنم ازاین سم سرطانی بدورباشن بودن که تعدادی ازکاربران ازخریداین سهم خوداری کردن ویاباضررکمترخروج کامل زدن واینجا ازراهنمایمون تقدیروتشکرکردن وازضررشون جلوگیری کردیم ومنم تونسته ام به نوبه ی خودم کمکی کرده باشم
-
بورس ایران
#شلرد گزارش حسابرسی شده تو کدال این سود 80 تا 120 تومن مال چیه؟
-
شبندر یکی جلوی ریزش نفت طلا نقره را بگیره
-
اصغز اصغری
تاپیکو فقط خروووووووووووووووج امروز مورخ 3 تیر 1405
-
کیانا ارجمند
#تاپیکو
-
شبندر نفت رفت زیر 70دلار نفت از 120داره میره 60
-
وثنو امیدوارم دوباره اینطور نباشه. شخصن دوست دارم تغییرات شرکت باعث ایجاد حرکت مثبت باشه.
-
افشین نوری
وبملت سلام شاخص بورس تا پایان سال، به چه عددی خواهد رسید؟کسی تحلیل داره از شاخص؟
-
کیانا ارجمند
#تاصیکو
-
اصغز اصغری
دتوزیع فقط خرووووووج