جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۵:۱۲:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر فقط بدی داستان این بود که با این که میدونستم انس می ریزه . پوزیشن سل رو گذاشتم 4260 تا برگرده بالا یه هانت بزنه و پوزیشن من باز بشه . که مستقیم ریزش کرد . حیف شد سودی نگرفتم

تعامل (Eng) 2.0