فملی باسلام اساتیدوکاربلدهای همراه میتونن تخمین بزنن سود3ماهه اول 405تقریباچقدرمیتونه باشه؟ممنون میشم ازپاسختون
-
شتران سود شتران رو کسی اطلاع داره چه مقداره
-
عیار دوست خوب من وقتی ارزش دلار پایین میاد یعنی ارزش ریال بالا میره پس حتی اگر وارد بورس هم نمیشوید ریال بهتر از دلار و طلا هست لااقل صندوق داشته باشید که ماهی 8 درصد بدون رسیک سود میکنید مثل پیشرو و اتیه و تضمین پر سود باشید
-
احسان هنری
سباقر براورد سود 1405 اگر 5500 باشد در حال حاضر با قیمت 22000 Pe forward 4 است سود سازی 1404 3300 حالا PEG را محاسبه میکنیم که از Pe Fw مهم تر است. 5500-3300 =2,200 2200/3300=0.667*100=66.7 PEG=4/66.7=0.06 یعنی سهم در بازه ارزش گذاری بسیار بسیار ارزنده و ارزان قرار میگیرد. موفق باشید
-
mansourq
#ونیرو دلیل اینهمه اکانت ساختن و حذف کردن اکانتهای قبلی فقط یه چیزه بنداز و در رو
-
بکاب زیاد رو سهام کوچک سرمایه گذاری نکنید که اگر خدای نکرده یه اتفاق بدی افتاد گیر نکنید. من در پرتفوی خودم 10 درصد رو سهام کوچک و هم وزن هستم و بیشتر سهام بنده در شاخص سازها هست که نقد شوندگی دارن.
-
مهدی پیروزفر
فپنتا ضمن احترام به همه ی تکنیکالیست ها،موج ،چارت،اندیکاتورشناسان و…باید عرض در بورس ایران رشدونزول سهم دراختیارمطلق سهامداران عمده به نیابت حقوقی وبازیگران است،فپنتا از8 هزارتومن اصلاح کرده تا2500،منطقا جذاب و خریدنی است ولیکن تامتصدیان سهم نخوان بقیمت واقعیش نمیرسه
-
وبملت دوستان عزیز سهامدار بزرگوار پیگیر اون پنج میلیارد باید باشیم تا تسعیربشه شدیدااااااااااا در سوددهی وبملت تاثیر داره.
-
امیرمسعود رحیمی
خساپا 60 تومن رد کرد، فروشنده نباشید
-
ثفارس منفی شنبه خرید داره میره صف خرید
-
عدنان جعاوله
فزر انس در مسیر 3970