جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ah1096.50
۱۳:۱۸:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

وبملت دوستان، سود سخزر نگرفتم چون حساب تجارت تو سیستم ثبت کردم. حالا حساب شبای بلو بانک هم اضاف کردم و ثبت شد، ایا سود سهام واریز میکنن تو بلو بانک یا باید بشون اطلاع بدم؟

لیست اخبار