جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مصطفی | poker83star
۱۲:۴۷:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#وبملت بعضی ها میگن که وبملت رو الکی بزرگ کردن! جوابم به اون عزیزان اینه که مگه در مورد شرکت ورشکسته یا ضررده داری صحبت می کنی؟ اصلا حق با شما، %20 سود عملیاتی واقعی و %80 از تسعیر ارز فقط لطفا به این سوال من جواب بده: کدوم شرکتی داخل بورس هست که با بالا رفتن ارز کنتور ننداخته باشه؟ اکثرا شرکت های داخلی، دلیل بالا رفتن درامدشون به دلیل بالا رفتن نرخ ارز هستش. از خوردنی ها بگیر تا پتروشیمی و پالایشگاه و طلا و فولاد و مس و… اگه از نظر شما بالا رفتن سود هر سهم وبملت به واسطه بالا رفتن ارز میشه باد کردن و بزرگ کردن پس بالا رفتن همه سهم های بورس و صندوق های طلا و نقره و… هم میشه باد کردن و بزرگ کردن در ضمن جهت یاداوری؛ انس طلا اومده به 4120 رسیده کم کم باید خودمون رو با انس زیر 4000 وفق بدیم 😁 دوستان عزیز وبملتی خوش باشید و از انتخابتون نهایت لذت رو ببرید 😉

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار