#وبملت بعضی ها میگن که وبملت رو الکی بزرگ کردن! جوابم به اون عزیزان اینه که مگه در مورد شرکت ورشکسته یا ضررده داری صحبت می کنی؟ اصلا حق با شما، %20 سود عملیاتی واقعی و %80 از تسعیر ارز فقط لطفا به این سوال من جواب بده: کدوم شرکتی داخل بورس هست که با بالا رفتن ارز کنتور ننداخته باشه؟ اکثرا شرکت های داخلی، دلیل بالا رفتن درامدشون به دلیل بالا رفتن نرخ ارز هستش. از خوردنی ها بگیر تا پتروشیمی و پالایشگاه و طلا و فولاد و مس و… اگه از نظر شما بالا رفتن سود هر سهم وبملت به واسطه بالا رفتن ارز میشه باد کردن و بزرگ کردن پس بالا رفتن همه سهم های بورس و صندوق های طلا و نقره و… هم میشه باد کردن و بزرگ کردن در ضمن جهت یاداوری؛ انس طلا اومده به 4120 رسیده کم کم باید خودمون رو با انس زیر 4000 وفق بدیم 😁 دوستان عزیز وبملتی خوش باشید و از انتخابتون نهایت لذت رو ببرید 😉
-
وبملت بانکی و پالایشی انشااله امسال ثواااابن
-
سیسکو با زدن تغییر کارگزار ناظر حق تقدمهایی که یک ماه پیش خریده بودم به تعداد سهام اضافه شد ولی حق تقدمهایی که زمستان خریده بودم و برا هر سهم 1000 ریال به حساب شرکت واریز کردیم اونا اضافه نشدن دوستان راهنمایی کنین اونارو چطور باید اضافه کرد؟
-
دی وبوعلی نابترین سهم بازار است بماند بادگار یادگاری. وبوعلی یک افشا الف دیگر دارد . وبوعلی در پرتفوی شپنا شبندر دماوند دارد که هر 3 در یک ماه 8والی 90درصد شارپ رشد کردند وبوعلی زمین های عباس اباد را فروخته ودر مرداد ماه هم یک خانه ویلایی 500 متری را در نیاوران تهران خواهد فروخت بماند بادگار یادگار به یاد داسته باشید ودر مغزتان حک کنید♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️
-
کاوه
خزامیا انس جهانی در حال تشکیل الگوی کف دو قلو…
-
وپاسار با پاسارگاد هستیم و خواهیم بود💪
-
شپلی مشخصه که از هزینه تجهیز و راه اندازی کارخانجات اطلاعاتی ندارید
-
وبملت سلام تسلیت تاسوعا ان شالله به دلیل اینکه مجمع بانک هارو عقب انداختن یعنی پایین تر این نمیاد و کفش و جمع کرد انشالله سود مجمع و بریزن به زودی
-
حسن خلفی
شصفها به دلیل اینکه افزایش سرمایه از طریق اورده نقدی از محل مطالبات است فکر نکنم لازم باشه پولی برای حق تقدم ها پرداخت بشه. شرکت به جای اینکه سود پرداخت کنه بجای ان سهام به همه داده.
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو مشکل نیروگاه بادی قزوین تاکستان حل شد زمین امادست ظرف شش ماه 100 مگاوات برق بوسیله توربین بادی نصب واجرایی میشه نیروگاه کاشمر در حال ساخته فاضلاب کاشمر صرفه اقتصادی نداشت بسته شد بی کلاس بود خخخخخخخخ ولی وای نیروگاه اریان زنجان گل کاشته وسود وحشتناکی ساخته کل ونیرو بیش از 100 تومان سود ساخته صبر کنید ببینید حالشو ببرید افراد باهوشی در شرکت وجود دارد خواهید دید چه خواهد شد اینقدر زرنگ بودن گزارشات ضعیف اول فرستادن وگزارشات اصلی اخر میدن خخخخخخخخ داداش دیدی چه طوری همشو ازتون خریدند حال کردی 330 میلیون جااااااان گفتم همشو ازتون می خرن اینم کلک اخری بود که واقعا جواب داد هلدینگ 5000 تومانی خریدن زیر 300 تومن خخخخخخخخخ وای فروشنده ها شنبه صف خرید ببینن دلشون غش میره
-
Eco finance|موسوی|
این 7 دقیقه ویدیو را از دست ندهید https://www.tahlilbazaar.com/news/414047/%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DA%A9 ویدیو را شنبه ضبط کردم و ان روز در ویدیو توضیح دادم که #فملی 2364 تومان منطقی است به سهم های جذاب تر مثل #شپنا #شبندر #فسبزوار تبدیل شود ⭐️مطالب کاملا کاربردی و اموزشی است⭐️ ❤️ذخیره کنید و با دقت ببینید❤️