#کاما #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) شرکت #باما •️ شرکت باما در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 968 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است. •️ «کاما» با سرمایه ثبت شده 33,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 31,950,980 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 32,074,358 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 228 درصد رشد داشته است. 1405-04-02 18:30:29 (1554655) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ @codal360_ir
-
نوسانگیریVip
رکوردهای عجیب و غریب #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته .
-
سهگمت اصلاحیه فرستادن درستش کردن..
-
فقط یک نفر نشان بدهید که با پول سپرده درامد ثابت وصندوق ها به بالا رسیده اند . فقط روزمره خودشان را مثلا گذارنده اند ♻️♻️♻️♻️♻️
-
فملی چهارتا دیگه منفی بخوره @ به فناییم
-
بالبر بالبر در حدود 20000 ریال ممکنه برگرده و دراز مدت تر در حدود 13000 ریال عدد دوم اعتبارش بیشتره و فکر میکنم با این شرایط تا 13000 ریال پایین بیاد . ممکنم هست اشتباه کنم و امیدوارم شنبه برگرده
-
بهروز مولایی
چنوپا سلام بر 1200
-
ولاعتماد لیزینگ رازی با نماد ولراز کلا 1/5 میلیارد سهام داره 60درصد سهام دست حقوقیه و 27 تومان هم سود ساخته قیمت روی تابلو 195تومان اونونقت ولاعتماد با ده میلیارد سهام و 17تومان سود ساخته انتظار چند دارید مگه؟؟؟؟؟تو لیزینگی ها بجز ولملت که با 2/5میلیارد سهام 1400تومانه بقیشون همه زیر چهارصر تومان هستن اکثرا هم کلا 1/5میلیارد سهام دارن
-
امین بهرو
اگر فک میکنید نرخ بهره بالا میره که نباید طلا بخرید. عزیز نرخ بهره بالا بره همون طلا هم میریزه، اگه اوراق جذاب شه، پول میره اوراق میخره، دیگه دارایی نمیخره. نتیجه این میشه که رکود تشدید میشه، ملک و خودرو و دلار و طلا و سهام، همه میریزن. حالا از یک طرف دولت کسری بودجه شدید داره و اوراقش فروش نمیره و مجبوره نرخ بهره بالا ببره، از طرف دیگه رشد نرخ بهره رکود رو از اینی هم که الان هست بیشتر میکنه. بنظر من یه موج دیگه بورسو بالا میبرن تا اواسط تیرماه، بعد سهمارو خالی میکنن، بعد نرخ بهره بالا میبرن و همه بازارها وارد فاز رکود و اصلاح میشن در نیمه دوم سال.
-
یوسف جهاندیده
فن افزار 🌏 یه خبر خوب به سهامداران عزیز فن افزار ؛ ➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️ 1.صندوق سرمایه گذاری ضمان اواخر خردادماه با خرید 9/600/000 سهم فن افزار در قیمت 3817 به جمع سهامداران کدالی فن افزار پیوست. 👌 خریدها ادامه خواهد داشت با قدرت💰
-
صندوق های طلای بورس ایران
پیش بینی دویچه بانک؛ طلا تا 3800 دلار سقوط می کند؟ دویچه بانک پیش بینی پایان سال #طلا را به 4800 دلار کاهش داد. هشدار: اگر فد 3 تا 4 بار نرخ را افزایش دهد، طلا تا 3800 دلار ریزش خواهد کرد. حجم معاملات اتی به کمترین حد 17 ساله رسید. پناهگاه امن جهانی در برابر فدرال رزرو سرسخت عقب نشینی کرد. سناریوی 3800 دلاری چقدر جدی است؟ #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx