شبندر دوست عزیز با این تفاسیری که شما میفرمایید ، ارزش بازار شرکت بعد از چند سال که سود مجمع رو تقسیم کنه باید به صفر برسه دیگه؟ در شرکت های سودنقدی محور شما دو نوع منتفع خواهید شد. یک از تقسیم سودی که نصیبتون میشه ، دو اینکه ، اون میزان تقسیم سود از ارزش بازار سهم کم شده ، و پر شدن این گپ با رشد سودسازی و بالا رفتن ارزش بازار سهام ، شما بدین ترتیب دو نوع انتفاع خواهید برد از فعالیت عای سودسازی شرکت. موفق باشید ✌
-
محمد
#الومینا الومینا در شش ماهه 7.87 درصد سود داده بهمون، در این شش ماه کل بورس 28.11 درصد سود داده در یکساله الومینا 39.77 درصد سود داده و کل بورس 72.92 درصد هر جور حساب کنیم از بازار عقبیم
-
سهام اقتصادی|Economic_Stocks
#اخابر به نظر میاد مثل #خساپا هم نمودار بسته شونده ای دنبال میکنه ، و توانایی گرفتن سقف رو داره ارزش بازار فعلی اخابر 67 همت فعلا در گام اول 170 تومان را -مقاومت مهم سقف کانال رو هم شکونده 3تیر 1405 @economic_stocks
-
تحلیل سهم
#ثعتما هر روز 3 مثبت میزنه #اسنایپری میگم و روند ر رشد میگیره 27 خرداد واچ شد توبازار منفی صف خرید میشد
-
فملی مجمع لغو
-
شپنا در بنیادی بودن این نماد شکی نیست ، ولی حرفم اینه صف خرید میلیاردی بودن ملاک این نیست که سهم اصلاحی نداره ، بعضیا فکر میکنن سهم تا بی نهایت صف خریده
-
وبملت بانکی و پالایشی انشااله امسال ثواااابن
-
سیسکو با زدن تغییر کارگزار ناظر حق تقدمهایی که یک ماه پیش خریده بودم به تعداد سهام اضافه شد ولی حق تقدمهایی که زمستان خریده بودم و برا هر سهم 1000 ریال به حساب شرکت واریز کردیم اونا اضافه نشدن دوستان راهنمایی کنین اونارو چطور باید اضافه کرد؟
-
دی وبوعلی نابترین سهم بازار است بماند بادگار یادگاری. وبوعلی یک افشا الف دیگر دارد . وبوعلی در پرتفوی شپنا شبندر دماوند دارد که هر 3 در یک ماه 8والی 90درصد شارپ رشد کردند وبوعلی زمین های عباس اباد را فروخته ودر مرداد ماه هم یک خانه ویلایی 500 متری را در نیاوران تهران خواهد فروخت بماند بادگار یادگار به یاد داسته باشید ودر مغزتان حک کنید♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️
-
کاوه
خزامیا انس جهانی در حال تشکیل الگوی کف دو قلو…
-
وپاسار با پاسارگاد هستیم و خواهیم بود💪