جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مستر صاد | mr.sadi
۱۲:۰۷:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شبندر دوست عزیز با این تفاسیری که شما میفرمایید ، ارزش بازار شرکت بعد از چند سال که سود مجمع رو تقسیم کنه باید به صفر برسه دیگه؟ در شرکت های سودنقدی محور شما دو نوع منتفع خواهید شد. یک از تقسیم سودی که نصیبتون میشه ، دو اینکه ، اون میزان تقسیم سود از ارزش بازار سهم کم شده ، و پر شدن این گپ با رشد سودسازی و بالا رفتن ارزش بازار سهام ، شما بدین ترتیب دو نوع انتفاع خواهید برد از فعالیت عای سودسازی شرکت. موفق باشید ✌

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار