جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mohammad201020
۱۳:۲۹:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شپنا در بنیادی بودن این نماد شکی نیست ، ولی حرفم اینه صف خرید میلیاردی بودن ملاک این نیست که سهم اصلاحی نداره ، بعضیا فکر میکنن سهم تا بی نهایت صف خریده

لیست اخبار