شپنا در بنیادی بودن این نماد شکی نیست ، ولی حرفم اینه صف خرید میلیاردی بودن ملاک این نیست که سهم اصلاحی نداره ، بعضیا فکر میکنن سهم تا بی نهایت صف خریده
-
heydar
#بپویا 6همت و711میلیارد ارزش بازاربپویا
-
علی
#ونیرو نیروگاه بادی کهک تاکستان ابتدا 20 مگاوات بود.در سال 1395-1396 فاز توسعه ان به 55 مگاوات رسید و بهره برداری شد. در همان گزارش ها اعلام شده که ظرفیت نهایی پروژه 100 مگاوات است و این فاز «در حال توسعه و تکمیل» می باشد. هیچ منبع رسمی جدید مبنی بر اتمام فاز 100 مگاواتی منتشر نشده است.بنابراین پروژه هنوز در مرحله توسعه است و تنها 55 مگاوات ان عملیاتی شده.
-
مدیریت مالی
#زپارس 218 ریال سود تقسیم کرد @managefiscal
-
مدیریت مالی
#شرنگی در اردیبهشت 360 و خرداد 399 میلیارد ریال در مجموع 3 ماهه 702 میلیارد ریال فروش داشت @managefiscal
-
خدایا شکررررررررت
خودرو سلااااااااااااام واقعاً ؛ وقتی قیمت هر سهم وساپا تقریباً 7000 ریال (هفتصد تومان) می باشد، چرااااااااا خودرو و خساپا نباشند؟ واقعاً چرااااااااا ؟ با یک افشا جانانه قابل دسترس می باشد.
-
عدنان جعاوله
فزر انس 4030
-
بتا سهم
#زپارس 218 ریال سود تقسیم کرد
-
فزر 4173 انس صعودی
-
عدنان جعاوله
فزر دوستانی که دوست دارن انس رو خرید کنند . تحلیلم رو در صفحه قرار دادم . پوزیشن بای در صورت تایید چهار ساعته جذاب است محدوده 3850تا 3970
-
Caption 747
خپارس #خپارس دوست عزیزی که قیمت پانزده هزارتومن پیش بینی میکنی برای سهم خپارس اولا خدا از دهنت بشنوه الهی دوما حتی حرفشم قشنگه و لذت بخشه سوما اگه امکان داره تحلیل بده براش دلگرمتر بشیم