جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۲:۴۱:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر اقا روح الله یه سوال اگر به هر دلیلی انس ریزش کنه تا حدود 3000 به نظر شما در این تایم ریزش انس . دلار به احتمال قوی رشد می کنه . تارگت شما برای دلار چه عددیه

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار