📊 #نمادهای_مورد_توجه_کارشناسان برای تیر 1405 نتایج نظرسنجی بیش از 100 مدیر دارایی و تحلیلگر بازار سرمایه نشان می دهد تمرکز کارشناسان در تیرماه از سهام کوچک و هیجانی به سمت نمادهای بنیادی، بانکی، خودرویی، پالایشی و دلاری بازار متمایل شده است. ◀️ 10 نماد اول از نظر تعداد دفعات انتخاب 🥇 #شپنا (24 رای) 🥈 #ونوین (16 رای) 🥉 #حتاید (12 رای) 4️⃣ #خودکفا (8 رای) 5️⃣ #خودرو (8 رای) 6️⃣ #هجرت (7 رای) 7️⃣ #وبملت (7 رای) 8️⃣ #سرود (7 رای) 9️⃣ #غکورش (6 رای) 🔟 #وتجارت (6 رای) ◀️ نمادهای مهم با 5 رای ✅ #تاپیکو ✅ #شستا ✅ #فسبا ✅ #نارنج_اهرم ✅ #صندوق_طلا ◀️ نمادهای شاخص دلاری و کامودیتی ✅ #فملی ✅ #هرمز ✅ #فایرا ✅ #فزر ✅ #شراز ✅ #شبندر ✅ #شبریز ◀️ پیام مهم این نظرسنجی برخلاف رالی قبلی که صنایع غذایی، زراعت، دارویی و سیمانی لیدر بودند، کارشناسان برای تیرماه تمرکز بیشتری روی: 🏦 #بانک ها ⛽ #پالایشی ها 🚗 #خودرویی ها 🏭 #فلزات_اساسی 📦 #هلدینگ ها دارند. این موضوع نشان می دهد بخشی از فعالان حرفه ای بازار انتظار دارند در صورت تداوم اخبار مثبت سیاسی و رفع محدودیت های صادراتی، پول به سمت سهام بزرگ و #جامانده حرکت کند. ◀️ مقایسه با جریان نقدینگی روز گذشته جالب اینکه چند نماد منتخب کارشناسان همزمان در جریان ورود پول هوشمند نیز دیده می شوند: ⭐ #وبملت ⭐ #وتجارت ⭐ #شستا ⭐ #فملی ⭐ #تاپیکو ⭐ #شپنا این همپوشانی معمولاً اعتبار تحلیل را افزایش می دهد. ⚠️ نکته مهم این فهرست صرفاً بیانگر میزان اقبال تحلیلگران است و به تنهایی معیار خرید نیست. معیار اصلی همچنان: ✅ گزارش های خرداد و فصل بهار ✅ سوداوری 1405 ✅ ارزش گذاری ✅ جریان نقدینگی خواهد بود. 🎯 جمع بندی سهامشناس اگر بخواهیم از دل این نظرسنجی 5 نماد با بیشترین اجماع کارشناسی و بیشترین همپوشانی با ورود نقدینگی بازار را استخراج کنیم: ⭐ #شپنا ⭐ #وبملت ⭐ #ونوین ⭐ #فملی ⭐ #تاپیکو این نمادها می توانند جزو گزینه های قابل رصد تیرماه باشند؛ البته مشروط به حفظ روند ورود پول و انتشار گزارش های مناسب. کانال تحلیلی سهامشناس 🆔 @SahamShenas 👥 @SahamShenasGroup
-
آرسام95
شپدیس خبر خوب برای سهامداران اوره سازان دولت چین کف قیمت 430 دلار برای صادرات #اوره تعیین کرده است. همچنین صادرات به هندوستان را ممنوع کرده است. این خبر قیمت اوره خلیج فارس را بالا خواهد برد. شرکت های اوره ساز که با ظرفیت نزدیک به کامل در حال فعالیت هستند، با رشد خوبی در سود مواجه می شوند. #شلرد #خراسان #شپدیس #شیراز #کرماشا
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو ماشاالله ماشاالله نوش جونت رفیق حلالت باشه براحتی 400%سود کمتر از یکسال میبری راحت بالای 100 تومان سود ساخته که تا 20 روز دیگه رو کداله جان چه لذتی داره این قیمت خریدن نوش جونت نوش جونت
-
بتا سهم
#لابسا در فروردین به عدد 675 میلیارد ریالی رسیده است اردیبشت 3290 و وخرداد 2156 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 6123 میلیارد ریال فروش داشت
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو ای خدا بسه دیگه کم دروغ بنویسید این شرکت هیچ مشکلی نداره
-
وبملت میگن حساب تجارت مشکل داره، تو حساب بلو بانک واریز میکنن؟
-
Hossein
#خودرو سقف قیمت مرداد سال 1399 بوده 882 ریال!!!! 52 درصد کمتر!!!! قیمت پژو tu5 مرداد 99 بوده 200 میلیون تومان! امروز شده 3 میلیارد تومان! 1400 درصد بیشتر!!!!
-
وبملت دوستان، سود سخزر نگرفتم چون حساب تجارت تو سیستم ثبت کردم. حالا حساب شبای بلو بانک هم اضاف کردم و ثبت شد، ایا سود سهام واریز میکنن تو بلو بانک یا باید بشون اطلاع بدم؟
-
محمد حسین معصومی پور
دفرا به ازای هر سهم 1550 ریال سود تقسیم کرد ددام به ازای هر سهم 745 ریال سود تقسیم کرد دزهراوی به ازای هر سهم 146 ریال سود تقسیم کرد
-
فرجام 538
#شسپا : سود براوردی شسپا برای سال مالی 1405 در جدول زیر مشخص شده… باورنکردنی است . شایان ذکر است که سود محقق شده یِ این سهم در سال 1404 ، 2980 ریال بوده است .
-
سیاوش داوری
شگستر ذرت هست فراوان هم هست ولی با ذرت 52 تومن و الکل 117 تومنی و کنجاله 62 تومنی شرکت عملا داره در زیان تولید میکنه یعنی تولید نکنه ضررش کمتره علتش هم مشخصه میخوان زیانده نشون بدن که سهمی را که امروز ارزش جایگزینیش 700 تومن هست به قیمت 100 تومن از سهامدار خسته جارو کنند و بعد قیمت اتانول در صورت مالی میشه 200 و قیمت کنجاله 85 و شرکت سالی 3 همت سود خالص میسازه