سفانو برای من سود مجمع واریز نشده اگه برای شما واریز شده لطف کنید بگید تا من برای خودم پیگیری کنم که چرا واریز نشده؟؟؟
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو ای خدا بسه دیگه کم دروغ بنویسید این شرکت هیچ مشکلی نداره
-
وبملت میگن حساب تجارت مشکل داره، تو حساب بلو بانک واریز میکنن؟
-
Hossein
#خودرو سقف قیمت مرداد سال 1399 بوده 882 ریال!!!! 52 درصد کمتر!!!! قیمت پژو tu5 مرداد 99 بوده 200 میلیون تومان! امروز شده 3 میلیارد تومان! 1400 درصد بیشتر!!!!
-
وبملت دوستان، سود سخزر نگرفتم چون حساب تجارت تو سیستم ثبت کردم. حالا حساب شبای بلو بانک هم اضاف کردم و ثبت شد، ایا سود سهام واریز میکنن تو بلو بانک یا باید بشون اطلاع بدم؟
-
محمد حسین معصومی پور
دفرا به ازای هر سهم 1550 ریال سود تقسیم کرد ددام به ازای هر سهم 745 ریال سود تقسیم کرد دزهراوی به ازای هر سهم 146 ریال سود تقسیم کرد
-
فرجام 538
#شسپا : سود براوردی شسپا برای سال مالی 1405 در جدول زیر مشخص شده… باورنکردنی است . شایان ذکر است که سود محقق شده یِ این سهم در سال 1404 ، 2980 ریال بوده است .
-
سیاوش داوری
شگستر ذرت هست فراوان هم هست ولی با ذرت 52 تومن و الکل 117 تومنی و کنجاله 62 تومنی شرکت عملا داره در زیان تولید میکنه یعنی تولید نکنه ضررش کمتره علتش هم مشخصه میخوان زیانده نشون بدن که سهمی را که امروز ارزش جایگزینیش 700 تومن هست به قیمت 100 تومن از سهامدار خسته جارو کنند و بعد قیمت اتانول در صورت مالی میشه 200 و قیمت کنجاله 85 و شرکت سالی 3 همت سود خالص میسازه
-
سهامدار مسدود شده
#شگستر ذرت هست فراوان هم هست ولی با ذرت 52 تومن و الکل 117 تومنی و کنجاله 62 تومنی شرکت عملا داره در زیان تولید میکنه یعنی تولید نکنه ضررش کمتره علتش هم مشخصه میخوان زیانده نشون بدن که سهمی را که امروز ارزش جایگزینیش 700 تومن هست به قیمت 100 تومن از سهامدار خسته جارو کنند و بعد قیمت اتانول در صورت مالی میشه 200 و قیمت کنجاله 85 و شرکت سالی 3 همت سود خالص میسازه
-
الومینا الومینا در شش ماهه 7.87 درصد سود داده بهمون، در این شش ماه کل بورس 28.11 درصد سود داده در یکساله الومینا 39.77 درصد سود داده و کل بورس 72.92 درصد هر جور حساب کنیم از بازار عقبیم
-
سید مجتبی
فخاس سهم ارزنده=صف خرید و رشد سهم خیلی ساده ست خواهشا یه جوری از سهم تعریف نکنید انگاری بهتر از این داریم اینجا دیگه ادمای سال 99 نیستن ، اینجا هر کی هست خودش الان یه پا استاده