عیار یه سهم مثه حتاید یکماهه صف خرید هنوزم نمیشه خرید یه سهمم مثه عیار دوماهه داره یه کله میریزه سهم داریم تا سهم…
-
a d
پدرخش سهام دار جدید به سهم اضافه شده
-
کانال سیمای بورس📈📉📊
با توجه به جهش سود خالص #کاما در 3 ماهه زمستان ، p/e ttm سهم به محد وده 4 رسیده که بسیار جذاب هست.
-
صندوقچه بازار | StockArk
#شمواد P/E~5.4 واقعا گزارش برگ ریزانی داد. ماه های اخیر گفتیم که DMT جامد که عمدتا صادراتیه تو دوره پساجنگ صادر نشده و موجودی شده. حالا خرداد نه فقط با صادرات DMT جامد از موجودی، بلکه مهم تر با رشد 60% تولید DMT مذاب و بدون فروش از موجودی جهش عجیب درامد داشت (70% فروش DMT مذاب داخلی بوده). نرخ های داخلی 220% و صادراتی 94% رشد داشته و نرخ حتی 17% بالاتر از اردیبهشت بود. واقعا گزارش عجیب و خاصی داد و بهار 3 برابر بهار سال گذشته درامد داشت و گزارش فصلی خاصی هم خواهد داد. @StockArk
-
Finance Views
#صندوق دو ایکس کیان 💫در حال حاضر به محدوده مقاومت 1850_1947 برخورد کرده است در صورت شکست و تثبیت هدف بعدی 2407 می باشد در غیراینصورت حمایت اول 1427 می باشد
-
Alif
#غکورش عالی بود تقاضای حقیقی 17/56 م فردش حقیقی 2/02 م برتری بالای تقاضای حقیقی بر عرضه حقیقی ورود پول هوشمند.قدرت خریدار6/51 برابر فروشنده. با صف خرید خوبی بسته شد در اواخر بازار سهامداران در صف نامید شدند و صف را ترک کردند.منتظر سوپر گزارش خردادماه در همین روزها هستیم.موفق باشید👍
-
مستر صاد
شبندر دوست عزیز با این تفاسیری که شما میفرمایید ، ارزش بازار شرکت بعد از چند سال که سود مجمع رو تقسیم کنه باید به صفر برسه دیگه؟ در شرکت های سودنقدی محور شما دو نوع منتفع خواهید شد. یک از تقسیم سودی که نصیبتون میشه ، دو اینکه ، اون میزان تقسیم سود از ارزش بازار سهم کم شده ، و پر شدن این گپ با رشد سودسازی و بالا رفتن ارزش بازار سهام ، شما بدین ترتیب دو نوع انتفاع خواهید برد از فعالیت عای سودسازی شرکت. موفق باشید ✌
-
FOCUS
چه اتفاقی افتاده ؟ نرخ فروش محصول قرص شرکت #دزاگرس به عنوان محصولی که عمده فروش شرکت روتشکیل میده از 847 که میانگین نرخ سال پیش بود رسیده به 27000 در خرداد ماه ! یعنی سه برابر نرخ فروش مایعات ( شربت ) شرکت هم سه برابر شده و بخش عمده این رشد قیمت سهام به دلیل افزایش نرخ ها هست! نرخ فروش ویال #دلقما به عنوان محصولی که عمده فروش شرکت رو تشکیل میده 4 برابر شده!( افزایش نرخ با حفظ حاشیه سود و عدم کاهش فروش) نکته چیه ؟ ما چندتا شرکت داریم که هنوز ارز ترجیحی میگیرن ، مثل #بیوتیک #دبالک میتونیم انتظار داشته باشیم همچین افزایش نرخ هایی و افزایش سود اوری توی این شرکت ها هم اتفاق بیوفته نرخ یورو که برای خرید مواد اولیه مصرف شده توی گزارش #دبالک 36000 تومان بود ! ارز ترجیحی این بخش هم حذف میشه و با رشد مبلغ فروش ریالی ، سود ریالی هم بیشتر میشه ( با فرض عدم کاهش فروش و حفظ حاشیه سود ) صبر… @XrefocusX
-
روح اله افشار
فزر هنوز که چیزی نشده 🤚 صبور باشین شهریور ماه د لار ، طلا و نقره ، دیدنی خواهند بود 🚨🚀 خییلی زود ، دیر میشه 🤚
-
A7M2N
کهمدا پیش بینی سود هر سهم #کهمدا در پایان سال مالی منتهی به خرداد 1406 میانگین فروش 450 میلیارد ماهانه کل فروش در پایان سال 5.5 همت ( 90 هزار تن فروش داخل - 40 هزار تن صادرات - نرخ فروش 42 میلیون ) سود خالص 2.5 همت سود هر سهم 150 تومان اصلاح نهایی بعد از گزارش 3 ماهه (شهریور) انجام خواهد شد
-
A7M2N
کهمدا در اخرین ماه از سال مالی منتهی به خرداد 1405 #کهمدا 374 میلیارد فروش را ثبت کرد که از میانگین سال جاری 57% بیشتر است نرخ فروش در خرداد نسبت به میانگین نرخ فروش سال جاری 65% بیشتر تعداد تولید نسبت به سال گذشته 16% کاهش تعداد فروش نسبت به سال گذشته 10% کاهش مبلغ فروش نسبت به سال قبل 37% افزایش سود هر سهم 95 تومان پیش بینی میشه