خبر خوب برای سهامداران اوره سازان دولت چین کف قیمت 430 دلار برای صادرات #اوره تعیین کرده است. همچنین صادرات به هندوستان را ممنوع کرده است. این خبر قیمت اوره خلیج فارس را بالا خواهد برد. شرکت های اوره ساز که با ظرفیت نزدیک به کامل در حال فعالیت هستند، با رشد خوبی در سود مواجه می شوند. #شلرد #خراسان #شپدیس #شیراز #کرماشا 👏👏
-
بورس باز
#وبملت بنظرم با توجه به توافقات و ان شالله گشایش اقتصادی بورس امسال بهترین بازدهی را خواهد داشت
-
فرزاد
#شلرد #شاخص_بورس #وبملت هفته پیش وزیر میگفت نان گران نمی شود
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
💹 اینفوگراف صندوق های #سهامی_عادی در خرداد 1405 🟢 بهترین بازده برای دارندگان #پرتوسا 🔴 کمترین بازده برای دارندگان #انار ✨ بیشترین سهم از ارزش معاملات برای #اگاس 📈 روند ارزش معاملات صندوق های کالایی طی این ماه صعودی بوده است. @Fundbase_ir | فاندبیس مرجع صندوق های سرمایه گذاری http://t.me/fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir
-
عدنان جعاوله
فزر خانوم فرحناز پیشنهاد من به شما بیست درصد کرمان سی درصد برکت بیست درصد اروند. اروند شنبه احتمالا صف فروش به صف خرید بزنه یا یک شنبه الباقی نقد باشین یا درامد ثابت البته یک پیشنهاد است
-
کیاشا شاد
وساپا قراره روزهای پر سود و فوق العاده ای رو با وساپا سپری کنیم مراقب سهامتون باشید
-
دبالک چه اتفاقی افتاده ؟ نرخ فروش محصول قرص شرکت #دزاگرس به عنوان محصولی که عمده فروش شرکت روتشکیل میده از 847 که میانگین نرخ سال پیش بود رسیده به 27000 در خرداد ماه ! یعنی سه برابر نرخ فروش مایعات ( شربت ) شرکت هم سه برابر شده و بخش عمده این رشد قیمت سهام به دلیل افزایش نرخ ها هست! نرخ فروش ویال #دلقما به عنوان محصولی که عمده فروش شرکت رو تشکیل میده 4 برابر شده!( افزایش نرخ با حفظ حاشیه سود و عدم کاهش فروش) نکته چیه ؟ ما چندتا شرکت داریم که هنوز ارز ترجیحی میگیرن ، مثل #بیوتیک #دبالک میتونیم انتظار داشته باشیم همچین افزایش نرخ هایی و افزایش سود اوری توی این شرکت ها هم اتفاق بیوفته نرخ یورو که برای خرید مواد اولیه مصرف شده توی گزارش #دبالک 36000 تومان بود ! ارز ترجیحی این بخش هم حذف میشه و با رشد مبلغ فروش ریالی ، سود ریالی هم بیشتر میشه ( با فرض عدم کاهش فروش و حفظ حاشیه سود ) صبر…
-
ققنوس
#اروند ب نظر من سهم های کوچک خیلی خوبن سهم های بزرگ تن لشن نمی تونن خودشونو تکون بدن
-
ومعلم باید این سهام از بورس حذف بشن یک تامین اعتبار می کنن و بعد ول میکنن میرن
-
ماهان بهرام خان
#کرمان اونروزی که در مورد شمواد هم نوشتم یک عده همین حرفای امروز میزدن به زودی خواهی فهمید… ارزش ذاتی کرمان چقد خواهد بود…فروختی شنبه بخر…تنها لطف من به شما
-
بنیاد نویس
کارگزاری فیروزه به اونایی که در این کارگزاری ثبت نام و اپ فیروزه رو فعال کنن، 50 هزارتومان هدیه میده. من اپ فیروزه رو امتحان کردم و مهمترین قابلیت های اپلیکیشن فیروزه از نظر من ایناست: 1.کارت بانکی متصل به صندوق درامد ثابت که موجودی درامد ثابت تون در لحظه در اختیارتون هست. 2. امکان اخذ وام با توثیق سهام 3. امکان خرید بدون کارمزد صندوق های فیروزه (مثل صندوق مسگون) 4. امکان خرید طلا فیزیکی با وام و صرفا با توثیق سهام با نصب و فعال سازی فیروزه از طریق لینک زیر 50 واحد صندوق ساحل(به ارزش 50 هزارتومان)جایزه بگیر. https://app.firouzeh.com?referral_code=GJA7X بزودی نماد وفیروزه (همین گروه مالی فیروزه) که عرضه اولیه شده رو تحلیل میکنیم. @bonyadnevis