🔴 بازنشستگان محترم نیروهای مسلح حتما بخونید… 🔵👈به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلا ی نفیس مهرگان ویژه بازنشستگان،وظیفه بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح 🔴کانال شبکه خبری بازنشستگان 🔴 👇👇👇 تلگرام 🆔 @bazneshasteganirani واتساپ 🆔https://whatsapp.com/channel/0029Vb1v3CC9hXExh7kbKx2r ایتا 👇👇👇 🆔https://eitaa.com/newbazneshateghanirani بله 🆔https://ble.ir/iranperssbazneshasteganirani
-
تحلیل سهم
در چند روزگذشته فرصت های خیلی خوبی بازار روی خیلی از سهم ها داد و جابجا کردیم #تاپیکو اضافه کردیم #ونوین خریدیم #شپلی رفتیم تو 400 درصد سود #شستا #تاپیکو نگهداری تا عرضه ستاره خلیج فارس #تاپیکو میره بالای 4000 و #شستا هم شونه به شونش رشد میکنه سرخطی #رمپنا اضافه کردیم #وشمال سفته بازی خریدیم #خبازرس سفته بازی خریدیم #ثعتما رو درمنفی گفتم بخرید روند گرفته و صف خرید میشه #شپنا بالای 330 درصد رفتیم تو سود #شمواد گزارش خوبی داده نگهداری با توجه به رفع تحریم صادرات نفت #فارس خرید و نگهداری #پتروپالایش نگهداری #شتران #شبندر #شپنا #شسپا #شاروم رفتیم تو سود #ورنا و #وساپا از روزی گفتم رشد کردند خصوصا #وساپا #وبملت شامورتی بازی داشتند و حقوقی خیلی از حقیقی ها رو خالی کرد و سهمو جمع کرد لغو تحریم های حمل و نقلی باعث شده #حتاید قفلی صف خرید بشه #حسینا هم رشد کرده (#حکشتی رو سرخطی بخرید) فعلا هنوز بازار رشدی نکرده #شاخص در این راند باید تا 8 میلیون بره بالا #لیدر #وبملت و #شپنا در صورت تحقق پیش بینی هامون #شپنا باید بالای 3 هزار بره نه از بابت صرفا چارت و نمودار و تحلیل تکنوفاند بلکه بیشتر بخاطر جریان پول و عقب بودن بازار سرمایه از بازارهای موازی و حتی 5000 رو ببینه که تو این رشد #شاخص و کلیت بازار هم باید رشد کنه فعلا نباید زیاد نگران بود
-
سصوفی دوستان سصوفی برای خرید خوبه؟…این سهم ندارم بنظرتون انشالله شنبه بگیرم؟
-
بورس باز
#وبملت بنظرم با توجه به توافقات و ان شالله گشایش اقتصادی بورس امسال بهترین بازدهی را خواهد داشت
-
فرزاد
#شلرد #شاخص_بورس #وبملت هفته پیش وزیر میگفت نان گران نمی شود
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
💹 اینفوگراف صندوق های #سهامی_عادی در خرداد 1405 🟢 بهترین بازده برای دارندگان #پرتوسا 🔴 کمترین بازده برای دارندگان #انار ✨ بیشترین سهم از ارزش معاملات برای #اگاس 📈 روند ارزش معاملات صندوق های کالایی طی این ماه صعودی بوده است. @Fundbase_ir | فاندبیس مرجع صندوق های سرمایه گذاری http://t.me/fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir
-
عدنان جعاوله
فزر خانوم فرحناز پیشنهاد من به شما بیست درصد کرمان سی درصد برکت بیست درصد اروند. اروند شنبه احتمالا صف فروش به صف خرید بزنه یا یک شنبه الباقی نقد باشین یا درامد ثابت البته یک پیشنهاد است
-
کیاشا شاد
وساپا قراره روزهای پر سود و فوق العاده ای رو با وساپا سپری کنیم مراقب سهامتون باشید
-
دبالک چه اتفاقی افتاده ؟ نرخ فروش محصول قرص شرکت #دزاگرس به عنوان محصولی که عمده فروش شرکت روتشکیل میده از 847 که میانگین نرخ سال پیش بود رسیده به 27000 در خرداد ماه ! یعنی سه برابر نرخ فروش مایعات ( شربت ) شرکت هم سه برابر شده و بخش عمده این رشد قیمت سهام به دلیل افزایش نرخ ها هست! نرخ فروش ویال #دلقما به عنوان محصولی که عمده فروش شرکت رو تشکیل میده 4 برابر شده!( افزایش نرخ با حفظ حاشیه سود و عدم کاهش فروش) نکته چیه ؟ ما چندتا شرکت داریم که هنوز ارز ترجیحی میگیرن ، مثل #بیوتیک #دبالک میتونیم انتظار داشته باشیم همچین افزایش نرخ هایی و افزایش سود اوری توی این شرکت ها هم اتفاق بیوفته نرخ یورو که برای خرید مواد اولیه مصرف شده توی گزارش #دبالک 36000 تومان بود ! ارز ترجیحی این بخش هم حذف میشه و با رشد مبلغ فروش ریالی ، سود ریالی هم بیشتر میشه ( با فرض عدم کاهش فروش و حفظ حاشیه سود ) صبر…
-
ققنوس
#اروند ب نظر من سهم های کوچک خیلی خوبن سهم های بزرگ تن لشن نمی تونن خودشونو تکون بدن
-
ومعلم باید این سهام از بورس حذف بشن یک تامین اعتبار می کنن و بعد ول میکنن میرن