خساپا دوستان قدیمی ،سری قبل که افشا داد با چند درصد مثبت باز شده ؟ سوال میکنم چون گذشته هر سهم مهم است
-
سیگنال
#اردستان انشالله شنبه یک پله ورود می زنیم،در نقطه خوبی قرار داره برای کوتاه مدت سود خوبی میده
-
Ehsan.H
#سباقر ارزش گذاری سباقر با سود سازی 4400 -5000 -5500
-
امیرعلی
شپنا بخاطر سقوط انس دلاروبالا میبرن
-
امیرعلی
شبندر بخاطر کاهش انس دلاروبالا میبرن
-
امیری
#کاما مجمع کاما شنبه 13 تیر ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. سیاست تقسیم سود شرکت 10 درصد است ولی احتمال داره در مجمع خبرهای شگفت انگیزی اعلام بشه باید منتظر ماند من خودم فروشنده نیستم. تا به سود مناسب نرسم نمی فروشم . البته ملاک تصمیم گیری نباشد.
-
البناردو
ثشرق این سهم در پروژه نیرنگ و فریب سهامداری و سهام بازی قرار گرفت و خیلی ها را پاشید و روی عدد 800 تومن مدتی رنج قرار خواهد گرفت.
-
رمپنا رمپنا تازه اول بازی داداش
-
مسعود
#وپارس این بانک از نظر دارایی ها و ارزش ذاتی چیزی از وپاسار کم ندارد اگر مدیریت ضعیف ان اصلاح بشه وجلو رانت خواری و نوسان گیری حقوقی دزد بانک گرفته بشه بزودی قیمت سهامش باید به وپاسار برسد.
-
رحیمی
ذوب سلام وقت بخیر جهش اقتصادی برای ایران دوستان. تقریبا تمامی خبرها به نفع. بورس. است سهامداران توجه کنید جلسه برنامه توسعه اقتصادی اهداف تعریف شده تماما. به نفع سهامداران بود صرفا. به جهت این چند سال که اذیت شدیم
-
h.s
سرخطی شنبه فارس ، شپنا، حکشتی