جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بابک | babak54f
۰۴:۲۴:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#لکما دوستانی بودند اطلاعات خوبی از سهم داشتند و حتی خود را درصدی می نامیدند لطفا اگر اخبار و رویدادی از سهم دارید در این صفحه بارگزاری کنیدواطلاع دهید باعث قوت قلب سهامداران بشود . مواقعی فکر می کنم فروشنده ها حق دارند از سهم خارج میشوند به هرحال نمی خواهند از رشد بازار عقب بیفتند جالبی تابلو اینجاست که خریداردارد منتها مواقعی در صف فروش و یک جورایی مفت خریدن است . حجم هایی خوبی است مدت خورده و منتظریم ببینیم شرکت چکار می کند و وعده هایی که در مجمع دادند در چه مرحله است امروز باز کمی خرید شد توکل علی الله

لیست اخبار