#بهپاک عجیب است که این سهم قفل صف خرید نیست… فروشهای چندبرابری نسبت به پارسال…طرح توسعه…افزایش سرمایه770درصدی زمانهای قدیم قیمت یک سهم حتی بایکی ازاین اخبار چند برابر میشد…
-
سیگنال
#جم پتروشیمی جم با ظرفیت بیش از 85درصد در حال تولید هست،سهم ارزنده که گرفتار ابهامات شده بود هر منفی فرصت خرید
-
بابک
#حفاری تاکنون چنین حجمی نخورده بودواینکه با توجه به فروش سنگین حقوقی خریدار داشت و در نهایت صف خرید شد حفاری جزو پر بازدید ها اومده و زیر نظر بازار است مشکلات سیاسی در حال حل شدن و کاملا به نفع شرکت است .
-
Amir1398malbakhte
#اروند بزرگی دیدم گفت با سود زیان اخلاقی بودن کاری ندارم معاملات یا مثبت مثل مثلا فروش بستنی یامنفی مثل مواد فروختن ولی نصیحت من به شمااینه هرگز با دزد معامله نکنید
-
بابک
#لکما دوستانی بودند اطلاعات خوبی از سهم داشتند و حتی خود را درصدی می نامیدند لطفا اگر اخبار و رویدادی از سهم دارید در این صفحه بارگزاری کنیدواطلاع دهید باعث قوت قلب سهامداران بشود . مواقعی فکر می کنم فروشنده ها حق دارند از سهم خارج میشوند به هرحال نمی خواهند از رشد بازار عقب بیفتند جالبی تابلو اینجاست که خریداردارد منتها مواقعی در صف فروش و یک جورایی مفت خریدن است . حجم هایی خوبی است مدت خورده و منتظریم ببینیم شرکت چکار می کند و وعده هایی که در مجمع دادند در چه مرحله است امروز باز کمی خرید شد توکل علی الله
-
تکسهم های طلایی
#وسپهر تحلیل درخواستی با توجه به نقاط حمایت و مقاومت تصمیم و مدیریت سرمایه انجام بدید فعلا روند صعودی خودش حفظ کرده
-
تکسهم های طلایی
#خمحرکه بعد از کف دو قلوی زیبایی که زد، رشد خوبی کرد… چشم ها باز، گوش ها بسته😎😍
-
تکسهم های طلایی
#جم پیلن رشد خوبی داشت محدوده تلاقی حمایتی رسیده، واکنش داده
-
کدخدا
#شپلی تماس بگیرید به سازمان و سفته بازی بازیگران را اطلاع بدید چرا باید یک سهم بازار پایه در شش ماه ششصد درصد رشد کند ؟ اسمش سفته بازی نیست، چیست؟
-
افشین راد
#ثبهساز ای کاش می توانستم یک لحظه می توانستم ای کاش… بر شانه های خود بنشانم این خلق بی شمار را گرد بازار بورس بگردانم تا با دو چشم خویش ببینند که "ثبهساز" کجاست و باورم کنند. ای کاش می توانستم…
-
سعید صرافی
#وبملت / باسلام ایشالا دوستان از فرصتیکه لیدر بی رقیب بازار داد . خریدهایشان را تکمیل کرده اند. زیرا شنبه بدون تردد باید در نوبت سرخطی وایستند. موفق وپر سود باشید.