جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Ahmad | ahmad364
۰۱:۵۸:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#بپویا امیدوارم این سهم هم بتونه راه فن افزار رو بره. فن افزار هم هر روز قرارداد جدید می بست و اخبار گروه الف و ب میزد ولی تا قبل جنگ وضعیتش رو تابلو افتضاح بود تا اینکه گزارشش داخل کدال منتشر شد و روند سهم کامل متحول شد. بعضی سهم ها وضعیت بنیادی خوبی دارند اما تابلو معاملاتیشون هیچ سنخیتی با بنیاد سهم نداره، انشاالله این سهم هم بتونه مزد خوبی به سهام دارانش که تا الان سهام داری کردند بده.اصلا سیگنال خرید یا فروش نبود و تنها ارزو موفقیت برای سهام دارهای این سهم بود.لطفا ملاک خرید یا فروش نباشه چون بنده هیچ اطلاعی از بنیاد سهم ندارم.موفق و پر سود باشید

لیست اخبار