جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZAHRA AHMADI | kashaneh405
۰۰:۲۷:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#خگستر هنوز حق های استفاده نشده حراج نشده که بخاد ثبت بشه،،تا زودتر یک ماه دیگه ثبت نمیشه،،و بنظر من بنفعتونه..من خودم روز بازگشایی بازار که همه میفروختن که فرار کنند حق تقدمش و خریدم و با 100 که واریز کردم 225 برام تموم شده،،و بعد ثبت کمتر از 420 نمیفروشم..اما بلند مدت هم در این سهم نمیمونم..

لیست اخبار