#شگستر نکات مثبت : خرید سنگین ذرت در خرداد ماه (بالای 13 میلیون کیلوگرم) خبر مهم : ایران به منابع بیکران ذرت امریکایی دست پیدا کرد . ان هم بدون پرداخت ارزی و فشار بر بودجه و صرفا از محل پولهای بلوکه شده ی قدیمی احتمالا ذرت دامی که با این شرایط میاد با قیمت خیلی مناسبی در اختیار تولیدکنندگان و دامداران قرار خواهد گرفت و حاشیه سود شگستر را بهبود میدهد ( بهره وری کنجاله ذرت تخمیری برای دام و طیور از خود ذرت به مراتب بیشتره چون نشاسته کمتر و پروتیین بیشتری داره و البته از ذرت هم گرانتر هست) بنظر میاد دولت کم کم به سمت ازادسازی مرحله ای نرخ بنزین هم خواهد رفت و برای بالابردن درامد از بنزین قطعا از سوخت زیستی شگستر هم برای سبد سوختی کشور استفاده خواهد کرد، همه قطعات پازل برای توجیه توسعه 25 کارخانه سوخت زیستی در کشور جور شده! ذرت بیکران، نیاز شدید به کنجاله مصرف داخلی و بنزین با کیفیتی که دیگه میتونه گران فروخته بشه و در نهایت رعایت الزامات هوای پاک و منع استفاده از مادر سمی MTBE و جایگزینی ان با بایو اتانول شگستر نکات منفی: بیشرفت کند باشت (خرداد ماه فقط 1 درصد ) فروش نیم بهای ذرت شکسته (چرا فروخته شده و وارد تولید نشد؟) با محاسبه روزهایی که کارخانه با ذرت کار میکرده ظرفیت تولید با اینکه 67 درصد بوده ولی انتظار دارشتیم که به 100 درصد رسیده باشه قیمت گذاری پایین اتانول و کنجاله عملا شرکت را وارد زیان عملیاتی روزانه کرده!
-
محمد دشتی
#شصفها 13همت فروش سال قبل که رفت جای دزdی 1.5 همت هم از جیب سهامدار بیچاره میدزdی انصاف ت کجا رفته مدیر عامل
-
تغییر قیمتهای دارویی
تغییر قیمت سینا فراور اسپادانا
-
طالب
#شپلی سلام دل شیر میخواد الان این سهم و بخره… تقریبا شش برابر شده…سیو سود منطقی است…گیر نکنید تو صف فروش از ما بهترانی که…
-
بجوی
نشانه W روی اهرم دنده خودروهای اتوماتیک به چه معنی است؟ با دقت در اهرم تعویض دنده برخی خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک، حرف W را خواهید دید که در مواقع خاصی باید به کار گرفته شود. برای مشاهده منبع محتوا اینجا کلیک کنید دسته بندی:#خودرو منبع : پدال #خودرو #بررسیخودرو #خبرخودرو #خودرو
-
schatje
خانواده بکام روز به روز جالب تر میشن
-
Ahmad
#بپویا امیدوارم این سهم هم بتونه راه فن افزار رو بره. فن افزار هم هر روز قرارداد جدید می بست و اخبار گروه الف و ب میزد ولی تا قبل جنگ وضعیتش رو تابلو افتضاح بود تا اینکه گزارشش داخل کدال منتشر شد و روند سهم کامل متحول شد. بعضی سهم ها وضعیت بنیادی خوبی دارند اما تابلو معاملاتیشون هیچ سنخیتی با بنیاد سهم نداره، انشاالله این سهم هم بتونه مزد خوبی به سهام دارانش که تا الان سهام داری کردند بده.اصلا سیگنال خرید یا فروش نبود و تنها ارزو موفقیت برای سهام دارهای این سهم بود.لطفا ملاک خرید یا فروش نباشه چون بنده هیچ اطلاعی از بنیاد سهم ندارم.موفق و پر سود باشید
-
Sd
#وسدید عوامل سدید پول مردم چند سال هست که تنزیل شده و تورم عکس شده و پول انها پوچ شده نمی خواهید یه کار کوچک کنید .. سهامداران حق دارن
-
تک سهم ناب
#سبزوا دوستان همه چیز طبق محاسبات بازیگر در حال انجامه حتی افشای ب که زد البته این نظر منه شما خود دانید
-
💘
اخ چقد حالم خوب میشه زمانی میفهمم کارما به کمر اونایی ک باید بزنه زده و داره میزنه،هنوز کار ماهم مونده👌
-
محمد کریمی
#قثابت اپدیت موج g از C کوتاه شد یحتمل موج D بلندتر خواهد شد