#دزاگرس رشد خیره کننده درامد؛ فروش شرکت به بیش از 3 برابر رسید گزارش ماهانه دزاگرس از یکی از چشمگیرترین رشدهای درامدی میان شرکت های دارویی بازار حکایت دارد؛ رشدی که توجه فعالان بازار را به عملکرد عملیاتی شرکت جلب کرده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد خردادماه شرکت به 12 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 465 درصد افزایش داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت در سال مالی جاری به 28 هزار میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 245 درصد رشد را نشان می دهد. شتاب بالای رشد فروش در هر دو مقطع ماهانه و فصلی نشان می دهد دزاگرس سال مالی جدید را متفاوت از گذشته اغاز کرده و توانسته جهش محسوسی در سطح درامدهای عملیاتی خود ثبت کند. در مجموع، گزارش اخیر دزاگرس تصویری از یک شرکت با روند درامدی پرقدرت و رشد کم سابقه فروش ارایه می دهد؛ موضوعی که می تواند این نماد را در میان گزارش های ماهانه مورد توجه بازار قرار دهد. akhbar_majame
-
سهامدار مسدود شده
#شگستر نکات مثبت : خرید سنگین ذرت در خرداد ماه (بالای 13 میلیون کیلوگرم) خبر مهم : ایران به منابع بیکران ذرت امریکایی دست پیدا کرد . ان هم بدون پرداخت ارزی و فشار بر بودجه و صرفا از محل پولهای بلوکه شده ی قدیمی احتمالا ذرت دامی که با این شرایط میاد با قیمت خیلی مناسبی در اختیار تولیدکنندگان و دامداران قرار خواهد گرفت و حاشیه سود شگستر را بهبود میدهد ( بهره وری کنجاله ذرت تخمیری برای دام و طیور از خود ذرت به مراتب بیشتره چون نشاسته کمتر و پروتیین بیشتری داره و البته از ذرت هم گرانتر هست) بنظر میاد دولت کم کم به سمت ازادسازی مرحله ای نرخ بنزین هم خواهد رفت و برای بالابردن درامد از بنزین قطعا از سوخت زیستی شگستر هم برای سبد سوختی کشور استفاده خواهد کرد، همه قطعات پازل برای توجیه توسعه 25 کارخانه سوخت زیستی در کشور جور شده! ذرت بیکران، نیاز شدید به کنجاله مصرف داخلی و بنزین با کیفیتی که دیگه میتونه گران فروخته بشه و در نهایت رعایت الزامات هوای پاک و منع استفاده از مادر سمی MTBE و جایگزینی ان با بایو اتانول شگستر نکات منفی: بیشرفت کند باشت (خرداد ماه فقط 1 درصد ) فروش نیم بهای ذرت شکسته (چرا فروخته شده و وارد تولید نشد؟) با محاسبه روزهایی که کارخانه با ذرت کار میکرده ظرفیت تولید با اینکه 67 درصد بوده ولی انتظار دارشتیم که به 100 درصد رسیده باشه قیمت گذاری پایین اتانول و کنجاله عملا شرکت را وارد زیان عملیاتی روزانه کرده!
-
Mohamad
فسبزوار زیاد مطلوب نیست فروش خوبه بوده سه ماهه 12200 میلیارد فروخته 8 هزار مواد اولیه شده تازه سه ماه اول از موحودی فروخته بود والا هزینه بالاتر بود سه ماه دوم دویست
-
حمید
#اروند اگه اشتباه نکنم حدود7500میلیارد تومن انباشته داره
-
سنگ صبور
#وبملت دوستان فکر میکنید سهم بعد مجمع با چند درصد مثبت باز میشه؟
-
خودرو مردمی سازی اقتصاد ظرف دو سال اینده، تکلیف برنامه هفتم رییس سازمان خصوصی سازی گفت: برنامه هفتم، دستگاههای اجرایی را مکلف کرده ظرف دو سال باید در یک فضای رقابتی و بورسی سهمشان به زیر چهل درصد بازار برسد، رهاسازی شود و به سمت مردم پیش برود.
-
بورس ایران
#حفاری شمال در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 2541 ریالی رسیده است
-
💠 سامان تحلیل 💠
🔴انس جهانی همچنان در روند نزولی 🔽ریزش نزدیک به 2 درصد 📉 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
دکتر سیگنال
باید یه کاپ تقدیر در جهت بدترین عملکرد رو بدیم به مدیرای وبصادر خیلی هنر میخواد وبصادر رو این قیمتا معامله بشه وبصادر 50 همتی فقط 80 همت پالایشی داره وسپهر وخارزم نیشکر اینا هم هیچی کل بانک شعبه ها املاک و مجموعه هم هیچی وبصادر وتجارت هم مارکت بودن الان وتجارت مارکتش دوبل وبصادر هست چجوری مدیریت میکنید اخه!!!
-
💠 سامان تحلیل 💠
🔴ریزش بیش از 5 درصدی نقره جهانی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#AVAX/USDT - لانگ🟢 نقطه ورود: 6.445 حد ضرر: 3.87832 تارگت 1: 7.09191 اهرم: x14