#شاخص_بورس #نان #خودرو بادرود هرچه در این دو ماه بورس رشد کرد با افزایش 40 درصدی قیمت نان خنثی شد ،انوقت دولت محترم دنبال گران فروشها می گردد.
-
فزر ممنون اقای افشار عزیز
-
دپارتمان بورس
#سهام_دلاری کدامند ؟ بهبود عملکرد 1405 نسبت به 1404 پالایشگاهی و پتروشیمی ؛ #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #تاپیکو #فارس #شپدیس #خراسان #اریا #نوری #بوعلی #پارسان فلزات ؛ #فملی #فباهنر #هرمز #فتوسا #فزرین استخراج کانه های فلزی و غیرفلزی ؛ #تاصیکو #وخارزم #اپال #کخاک #کسرا 🗓1405/04/04 @departeman_ir https://t.me/+XkWtrZZuECNkMDc8
-
Oxbear
#کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است
-
Hoh
#وپترو کسانی که این سنگ استخراج شده طلا را خریدند باید یک احمقی پیدا کنند بهش بفروشند…ساراب وپترو وگاز لوله بخرند که قرار هست 200 برابر بشه تازه به قیمت وارزش خود برسند
-
آموزش تکنیکال
#کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است
-
یزدان ابراهیمی
#رنیک // حمایت 38 فیبوناچی رو از دست داد.
-
Jim SRT
وسینا تمام بانکی ها برگشتن این رو حمایت صف فروش بود تمام بانکی های خوب این سال ها رشد کردن این تازه رسیده سقف 99 گزارش خوب میده پی به ایی خوب وضعیتش اینه
-
وبملت خب بخر فرصته
-
فملی افزایش سرمایه شرکت میکنید یا نه
-
Hoh
#وپترو طلای که قابل استخراج هست پول دادن به طلا برای بنده غیر قابل قبول هست والا فروشان با اجرت هر وقت بخری 50 در صد بالاترین می فروشند اون هم به زنها .با ریزش طلا این فشار روانی از ما کم شد ونهایت زنها که اگر طلا میخریدم این طوری می شد…خوب فروختند طلا را گرمی 22 میلیون .خرید طلا در قیمت 3 میلیون تا 7 میلیون پیشنهاد میشه…مگر طلا سود مجمع داره نه وپترو بخر سود 900 ویا ساراب وساروم 350 تومان رسیده به 18000 تومان 100 برابر با سود مجمع .اینها طلا هستند ویا صوفیان بالای 18000 تومان از 190 رسیده به 18000 تومان 100 برابر…این بار با طلا وماشین سر ملت کلاه رفت هر کس بفروشه برد کرده