شپلی حجم مبنا شد 36 میلیون
-
شعلههای خیال ' آموزش نویسندگی
از الان اینجا باشه لزومی نداره کل پارتا رو بخونین از هرجا تونستید بخونین💞✨
-
آقا حمید
چدن احتمالا این دی پی اس میره برای گزارش سه ماهه باید فسازان پرداخت کنه نه فقط تصمیم تا تو چدن منعکس شه
-
اهرم کاملا شرایط رشد اهرم با شرایط بنیادی واگرایی منفی داره پتروشیمی ها تکلیف گزارش 3 ماهه شون مشخص نیست فملی که سنگین در پورتفوی اهرم هست پی ای به شدت بالایی گرفته و مس هم امروز سقوط کرد حواس تون باشه شاید اهرم رو شنبه صف خرید هم ببینید ولی تله هست اهرم اصلا شرایط شکست 5000 رو نداره
-
سهام سیمانی سیمانا چه اینده ای داره اصلاح یا رشد
-
سصفها با افزایش تتر به بالای170 ؛ صددرصد از شنبه حداقل 40 درصد رشد خواهیم داشت
-
آقا حمید
چدن دلیل نمیشه که تا خبری یا گزارشی باشه بره بالا در سهام شما اینده رو میخری روند میگیره بالا میره بعد باید برعکسشو در نظر بگیری به فکر فروش بیفتی
-
محمدرضا خاوری
برکت بله دوست عزیز 173 درصد درسته در جواب دوستی که فرمودند اگر یک میلیون برگ سهم داشته باشیم باید 125 میلیون تومان پرداخت کنیم کاملا درست هست و اگر نقدینگی ندارید و یا تمایل به خواب نقدینگی ندارید و باور دارید که بازار صعودی هست در ماه های اینده و سرمایه تان در سهام دیگر میتواند سودسازی کند سعی بفرمایید خودتان و سرمایه تان را درگیر افزایش از نوع اورده نقدی انهم با دارویی برکت نفرمایید شاید بعضی از دوستان تازه وارد نسبت به این سهم ارادت داشته باشند اما سهامداران قدیمی برکت که سابقه حضور در مجامع و افزایش سرمایه از اورده و روزانه تماشای تابلو سهم را دارند دارند لطف می کنند و شما را از ریسکهای همراهی این سهم در این نوع افزایش سرمایه اگاه می سازند لطفا همه توصیه ها را مغرضانه ندانید.
-
وغدیر انشاالله
-
وپارس هفته اینده کامل مثبت
-
فزر یه خبری شده که تتراینطوری میره بالاتافردامعلوم میشه