جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ebrigh
۱۹:۰۳:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شفا ولله ما هم سهامدار هستیم این سهم بعضی وقت ها نه میشه خرید بعضی وقتها هم نمیشه فروخت اصلا موندم توش

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار