جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hamid_29
۱۹:۱۱:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

سلام دوستان من تو بورس تو 15 روز پیش تا الان با سرمایه 4 میلیارد ورود کردم الان 1.200 میلیاردو دویست ضرر فروختم ، چرا چون نفهمیدم اشتباهی از خودم سهام خریدم بزرگترین ضررم هم تو سهام شرکت شاملا بود که تو سقف خریدم و کف فروختم ،اینو گفتم که اقا اگه واقعا بلدی برو طرف بورس اگه نه سرمایت از دستت می ره ، من به خودم قول دادم باید خوب یاد بگیریم بعد ورود کنم

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار