✅وضعیت بنیادی #غمینو 👤 محسن کرمی بعد از حذف ارز ترجیحی، فروش های شرکت جهش قابل توجهی داشت و فراتر از انتظار ما عمل کرد. سهم نیز طی یک ماه گذشته بیش از 70 درصد رشد کرده است؛ اما نکته مهم این است که فروش شرکت در فصل اول امسال نزدیک به 1 همت بوده، در حالی که کل فروش سال گذشته حدود 1800 میلیارد تومان بود. با این روند و حتی محافظه کارانه ترین سناریو، برای سال جاری حدود 4300 میلیارد تومان فروش می توان انتظار داشت و بر همین اساس، سودی بالاتر از 1100 میلیارد تومان براورد می شود. @tahlil_center 💠
-
I'll DIE YOUNG 🪱
نارین مگه گپ داریییی
-
وسینا پله اول امروز ورود زدم
-
اخبار جم در آینه رسانه ها
🔶 رونق و افزایش معامله محصولات پتروشیمی در بورس کالا /پلی اتیلن بیشترین حجم عرضه و تقاضا و معامله را در بازار محصولات پتروشیمی داشت 199 هزار و 90 تن سیمان در تالار سیماناز 84 مورد معامله، 22 مورد برابری تقاضا و معامله بوده، 49 مورد نسبت تقاضا به عرضه زیر یک بوده، 7 مورد بالاتر از یک، و 6 مورد برابر یک بوده است منبع : بولتن نیوز تاریخ : 1405/04/02 https://www.bultannews.com/fa/news/889771/رونق-و-افزایش-معامله-محصولات-پتروشیمی-در-بورس-کالا-پلی-اتیلن-بیشترین-حجم-عرضه-و-تقاضا-و-معامله-را-در-بازار-محصولات-پتروشیمی-داشت روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم
-
اخبار جم در آینه رسانه ها
🔶 عرضه محصولات صادراتی از سیمان و سنگ اهن تا مس و قیر / رونق و افزایش معامله محصولات پتروشیمی در بورس کالا منبع : اقتصادگردان تاریخ : 1405/04/02 https://eghtesadgardan.ir/fa/news/229872/عرضه-محصولات-صادراتی-از-سیمان-و-سنگ-اهن-تا-مس-و-قیر-رونق-و-افزایش-معامله-محصولات-پتروشیمی-در-بورس-کالا روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم
-
Ahmad
#بپویا سلام. دوستانی که سهم بپویا رو داشتند، چرا با وجود افشای الف با محدویت دامنه نوسان باز شد؟ قیمت موقع مچ شدن خیلی بالا بود و ناظر قبول نکرد؟ ممنون میشم پاسخ بدید (متاسفانه نتونستم مچینگ رو ببینم)
-
داود
#وبملت خدا کند با این همه سودسازی شگفت اور و فوق العاده حق سهامدار را در مجمع نخورند و سهمی 20 تا 30 تا تک تومن به سهامدار بینوا داده بشود ، دیگه بریدیم از این همه زجر در زندگی و تلاش نافرجام…
-
سهامدار واقعی
#شپلی دوستان با اجرایی شدن تمامی برنامه هایی که مدیر عامل اعلام کرد قیمت شپلی حداقل 10هزار تومان خواهد بود،در طی این مسیر شاید استراحت کوتاهی هم گاها داشته باشه ولیکن شک نکنید براحتی این قیمت را تاچ خواهد کرد و بالاتر.
-
بورس وان
💰 صندوق های طلا 🗓1405/04/02 🟡 بیشترین حباب منفی: #گلدا #زمرد #نفیس 🟢 بیشترین ارزش معاملات: #عیار #طلا #جام_طلا ➖➖➖➖➖ 🌐 @bourseiranii365
-
عدنان جعاوله
غزر سلام و درود دوستی در مورد کرمان پرسیده دوست عزیز کرمان می تونه سی درصد سبدتون باشه البته حد سود و زیان های اعلامی رو حتما رعایت کنید نقطه ورود ما عالی بود
-
فرابورس وبوعلی اینجوری مقایسه میکنی فرابورس هم بالا 15 هزار تومن بوده حالا کدوم نازلترین هست