#فسوژ خوب اینجور که مشخصه فقط 10درصد از سود ساخته شده قراره تقسیم بشه
-
امین
#ثباغ
-
بورس سبز
ایا در کانال مون از اعضا کسی هست که صندوق طلا داشته باشه ؟؟ اگر دارید لایک کنید❤️👍
-
گل اناری
#شپلی حجم مبنا 36میلیون
-
بورس با م
#شگستر ذرت شرکت هم تامین شد 0 کادر توضیحی مربوط به اطلاعات دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 خط تولید شرکت در بازه زمانی 1405/03/01 لغایت 1405/03/08 با ماده اولیه ملاس فعال بوده که در این مدت جمعاً 258,008 کیلوگرم بایواتانول از ملاس تولید شده است. با توجه به تغییر خوراک خط تولید از ماده اولیه ملاس به ذرت، انجام عملیات شست وشوی خط و اعمال سایر تغییرات فنی مورد نیاز، به مدت 2 روز به طول انجامیده است. همچنین با توجه به زمان ماند فرایند از زمان ورود ذرت به خط تولید تا خروج نخستین بایواتانول تولیدی از ذرت، حدود 3 روز زمان مورد نیاز بوده است. بر این اساس شرکت در بازه زمانی 1405/03/09 لغایت 1405/03/13 فاقد تولید بایواتانول بوده است. لازم به ذکر است از تاریخ 1405/03/14 لغایت 1405/03/31، میزان تولید حاصل از خوراک ذرت جمعاً شامل 1,686,584 کیلوگرم بایواتانول و 1,685 تن کنجاله تخمیری (DDGS) بوده است. ضمناً در طول ماه خرداد، شرکت در مجموع با 16 ساعت قطعی برق مواجه بوده که بر روند تولید اثرگذار بوده است. کادر توضیحی مربوط اطلاعات تجمعی از ابتدای سال تا پایان مورخ 1405/03/31
-
مهدیس1403 م
فملی ببخشید کسی می دونه مجمع عادی سالیانه تقسیم سود سالیانه کی هست اگر اطلاع دارید لطفاً اطلاع رسانی نمایید
-
امین
#ثباغ مبلغ فروش ملک=355 میلیارد ارزش کل شرکت= 2500 میلیارد چیزی حدود یک ششم کل شرکت
-
بورس۲۴ | Bourse24
شتاب فروش «ختور» در اخرین ماه بهار به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رادیاتور ایران که سهام ان با نماد «ختور» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358522
-
مادیرا یه انتخاب زندگی ادمو ممکنه خراب یا بسازه اگه جای مادیرا وسالت، فملی،پالایش، دارایکم، حتی غزرو غگل خریده بودم الان زندگی خیلی بهتری داشتم
-
کانال کدال 724
گزارش درامد ماهانه 🔷 نماد: #شمواد 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 1,233.6 🔹 میانگین درامد سال 1405: 728.3 🔹 جمع کل درامد سال 1405: 2,185.0 🔸 میانگین درامد سال 1404: 273.4 🔸 جمع کل درامد سال 1404: 3,281.4 کلیه مبالغ میلیارد تومان می باشد. @Codal724_bot @Codal724_bot @Codal724_bot
-
REZA
کیسون سه سال هست که در این صفحه کیسون 20 میلیون دلاری چه ها که نمیکنه تو همین سه سال فملی . شتران . شپنا و… چه کردند؟ سهم های،کوچک مثل سیمانی ها . دارویی و… چه کردند؟ کیسون جز حبس پول چه فایده ای برای متضررین داشته؟ کمی تامل لطفا