🛑🛑فوری فوری🛑🛑 اقای صیدی؛ قرار بود از اول تیرماه دامنه نوسان به 6 یا 7 درصد افزایش یابد، اما باز هم وعده ها عملی نشد. اگر هدف، رونق بازار سرمایه است، باید موانع از مسیر بورس برداشته شود. هنوز بخش بزرگی از سهام، به ویژه گروه خودرو، حتی به قیمت های سال گذشته خود بازنگشته اند. رشد محدود بخشی از بازار را نمی توان به کل بازار تعمیم داد و شاخص کل نیز معیار مناسبی برای سنجش وضعیت همه سهام نیست. قیمت تک تک نمادهای خودرویی را با فروردین سال گذشته مقایسه کنید؛ بسیاری از سهامداران همچنان در زیان هستند. شاخص سازی کافی است؛ به بازار واقعی توجه کنید. دامنه نوسان را ازادتر کنید، بازار اپشن را مدیریت کنید و تمرکز را به بازار اصلی بازگردانید. بورس ایران ظرفیت جذب ده ها هزار میلیارد تومان نقدینگی را دارد، به شرط انکه اعتماد به بازار بازگردد. دلسوزان اقتصاد الوعده وفا کن صیدی ذنبال چه موقعیتی بودی و هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟🛑🛑🛑🛑🛑🛑
-
سنگ صبور
بکاب با اولین کندل برگشتی که در همین محدوده 850تا 900تومان میباشد یک رشد شارپ متصورم
-
حمید
غمهرا تداوم رکوردزنی در غمهرا غمهرا درخردادماه با درامد 1.6 همتی به رکورد فروش جدیدی دست یافت که نسبت به ماه قبل 17 درصد افزایش داشته است. درامد شرکت در خرداد 1405 نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 231 درصدی داشته است. غمهرا در ماه خرداد 3612 تن گروه سس را به فروش داخلی رساند که 12 درصد کمتر از ماه گذشته بوده است، اما نرخ فروش این محصول توانسته رشد 35 درصدی را در قیاس با ماه قبل تجربه کند. جمع مبلغ فروش در سه ماهه امسال به 3675 میلیارد تومان رسیده که 190 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
-
صفورا س
سصفها سصفها . بعد یک نوسان 60 درصدی که گرفتیم و فروختیم . امروز مجدد خریدیدم… مجدد میریم برای مثبت… بزودی روند مثبت ادامه می یابد…
-
ایران وطنم پاره تنم
#کاما افرین به کاما با این گزارش های عالی و p/e پایین ایا استازت چندین سال قبل را خواهد زد یه زمانی در بورس اقایی می کرد
-
دانیال فرخ زا
فملی نوسان گیر محترم به دلایل زیر این سهم رو اصلا نخر که قفل میشی و ضرر می کنی!!! و به سهامدار واقعی هم ضرر می زنی و ضمنا تذکر چند نکته برای اشخاصی که تازه می خوان این سهم رو بخرن: 1-اول نگاهی به ترکیب سهامداران شرکت در سایت بکن بعد اینجا خرید و فروش کن، اون حقوقی ها وزنه ای در اقتصاد ایران هستند و روی سهم هاشون قفلند نیازی هم به فروش ندارند. 2- دولت از طریق (سهام عدالت و توسعه معادن و نوسازی ایران) در این سهم حضور و نظارت خاص داره 3- درامد این شرکت چه در قسمت صادرات محصولات و چه فروش داخلی ارزی هست(البته نرخ ارزی برای فروش داخلی شرایط مخصوص به خودش رو داره) 4- قیمت تمام شده مس حدودا 3-4 هزار دلار و قیمت فروش جهانی حدود 13/370 دلار هست(ارزش افزوده و حاشیه سود قابل توجه نسبت به برخی فلزات ارزشمند دیگر که قیمت تمام شده بالا دارند) 5- پیشبینی قبمت جهانی تا انتهای سال میلادی تا 14هزار دلار و کمی بیشتر از ان 6- رفع تعهد ارزی شرکت در قبال بانک مرکزی راجع به ارز حاصل از صادرات که تراز شرکت رو مثبت می کنه(خبر دیروز) در حالی که در همین شرایط فعلی برخی شرکت ها توان رفع تعهد ارزی را ندارند و با پرونده تعزیراتی دست و پنجه نرم می کنند و در ادامه با محدودیت های صادراتی و گمرکی مواجه می شوند. 7- اخذ موافقت اصولی از سازمان بورس در راه اندازی صندوق ارزی شرکت ملی مس با مشارکت بانک ملی و شرکت تامین سرمایه کمیا(خبر امروز) 9- تاثیر تفاهم نامه موقت برای رفع برخی تحریم ها و رفع محاصره بنادر(که همین الان ورود پول قابل توجهی به گروه حمل و نقل انجام شده و خیلی هاشون در صف خریدن و فعال شدن) و متعاقبا مساعد شدن شرایط صادرات محصولات مس در حجم قابل توجه 10- اخرین بحث هم افزایش سرمایه در روزهای اتی که می تونه خصوصا برای سهامداران قدیمی تاثیر قابل توجهی داشته باشه
-
انتصابات/ کی کجا رفت؟
#انتصاب با حکم معاون مالی، سرمایه گذاری و سهام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محرم هادی اصل سرای به عنوان سرپرست امور سهام، مجامع و روابط با سرمایه گذاران این هلدینگ منصوب شد. این انتصاب پس از بازنشستگی مهدی رحیمیان و پایان مسیولیت وی در این حوزه صورت گرفته است. @kikojaraft
-
بورس۲۴ | Bourse24
اغاز مهلت وکالتی کردن حساب برای خرید خودرو وارداتی بر اساس اطلاعیه منتشرشده در سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی Salecars.ir، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می توانند از هم اکنون تا پایان روز دوشنبه 8 تیرماه 1405 نسبت به وکالتی کردن حساب خود و بلوکه کردن مبلغ 500 میلیون تومان اقدام کنند. www.bourse24.ir/news/358524
-
لپارس ما اضافه کردیم دوباره مثل قبل .تو این بازار هر سهمی که میخوای بخری سقف 99رد کرده و می تونه ریسک باشه ولی لپارس خیال همه راحت مطمین باشید اهسته اهسته می ره بالا تا 5هزار که رسید استارت از انجا شروع میشه
-
فزر همون بهتر که فردا باز تعطیله با این فشار فروش و اصلاح انس و اختلال بانک ها.
-
روهان
ولساپا تازه رسیده به قیمت ده سال قبل خودش… هزار برابر باید رشد کنه