جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Saaid | saaid2244
۱۷:۳۱:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#وسدید درود دوستان با اینکه خودم این سهم و از سال 98 دارم و اگر همین پول و در هر جایی سرمایه گذاری کرده بودم میلیاردها تومن میشد ولی از روی ناچار نگهش،داشتم حقوقی خیلی خوب این سهم فاصله بین اذر 98 تا خرداد 99 بود که واقعا" عالی بود شاید شاید دوره ای هم بین مهر 1401،تا اوایل 1402 که تا 680 تومن رفت ولی الان نامردی تمام موج میزنه…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار