#واتی | اتیه دماوند 29 درصد سود را تقسیم کرد؛ بیش از 9.8 همت سود در شرکت باقی ماند مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده گروه سرمایه گذاری اتیه دماوند با تصویب تقسیم سود 150 ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان داد. بر اساس مصوبات مجمع، شرکت در سال مالی منتهی به 1404/09/30 موفق به تحقق 521 ریال سود به ازای هر سهم شده که از این میزان، حدود 29 درصد میان سهامداران توزیع خواهد شد. نکته قابل توجه مجمع، حفظ بخش عمده سود در شرکت است؛ به طوری که سود انباشته اتیه دماوند پس از برگزاری مجمع به حدود 9,893 میلیارد ریال رسیده است. این تصمیم نشان می دهد شرکت ترجیح داده در کنار پرداخت سود نقدی به سهامداران، منابع بیشتری را برای سرمایه گذاری ها و برنامه های اتی خود حفظ کند. در مجموع، مجمع واتی را می توان در زمره مجامعی قرار داد که رویکرد حفظ نقدینگی و تقویت سود انباشته را بر تقسیم حداکثری سود ترجیح داده اند. @akhbar_majame
-
فزر همون بهتر که فردا باز تعطیله با این فشار فروش و اصلاح انس و اختلال بانک ها.
-
روهان
ولساپا تازه رسیده به قیمت ده سال قبل خودش… هزار برابر باید رشد کنه
-
مجید محمدی
شپدیس تحلیل برای 🛑شپدیس🛑 با توجه به نمودار خط موازی،و الگویی پرچمی تشکیل داد احتمال کف👈1/280 برای شنبه خیلی مهم حفظ کنه بعد حفظ روند صعودی👈اول سقف قیمتی 1/880تومان👌 در درصورت شکست سقف اول👈سقف دوم قیمتی 2000تومان🥳 0پاسخ
-
بنیاد طلایی
فسوژ مقاومت 1100 با جابجایی 380میلیونی سهم برای افرادی به این قیمت بسنده کردن ، عالی بود. کف سازی خوب ، تولید کننده ای که معدن دارد، صادراتی و دلار محور است
-
پایگاه خبری معدن نامه
مهلت پذیره نویسی حق تقدم خرید سهام «ومعادن» تمدید شد هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با انتشار اگهی، مهلت پذیره نویسی حق تقدم خرید سهام این شرکت را تا 18 تیر 1405 تمدید کرد. #شرکت_سرمایه_گذاری_توسعه_معادن_و_فلزات #ومعادن #معدن_نامه 🔻 در معدن نامه بخوانید 👇 https://madanname.ir/?p=121864 📌 عضویت در: کانال «بله» معدن نامه: @madanname کانال تلگرام معدن نامه: t.me/madanname_ir اینستاگرام معدن نامه: https://www.instagram.com/madanname توییتر معدن نامه: https://twitter.com/madannameiran 🌱 با همراهی شما در این جایگاه ایستاده ایم.
-
hv
#شاخص_بورس #نان #خودرو بادرود هرچه در این دو ماه بورس رشد کرد با افزایش 40 درصدی قیمت نان خنثی شد ،انوقت دولت محترم دنبال گران فروشها می گردد.
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
📉📈 #شاوان { Daily Time }| اپدیت با توجه به جنگ و اسیب های ناشی از ان بر شرکت پالایش نفت لاوان برخی از دوستان نگرانی هایی در مورد وضعیت این شرکت داشتند و درخواست اپدیت کرده بودند : به نظر بخش قابل توجهی از اثر اتفاقات اخیر در قیمت دیده شده است البته با توجه به اثر منفی جنگ بر عملکرد شرکت دیدگاه مون در مورد اهداف مورد نظر تعدیل شده است .. ( نماد شاوان در وضعیت #ممنوع_متوقف میباشد | تحلیل درخواستی | جزییات در چارت ) توجه : بازارهای مالی دارای ریسک میباشد بنابراین مسیولیت کامل خرید و فروش با شماست | تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و هرگز توصیه به خرید و فروش نمیباشد. 🗓 تاریخ انتشار تحلیل : 1405.04.02 ♾️ در صورت نیاز تحلیل اپدیت خواهد شد .. ••• ♨️ @EBI_HAJIAHMADI
-
احمد میهنی
غالبر هرکاشتی برداشتی دارد .وقت وقت برداشته .پر برکت باشد.روزی دست خداست .هفته اینده و60روز اینده هیچی نفروشید
-
کانال سهامداران شبهرن (نفت بهران)
💢مجمع عمومی سالیانه #بهتام روانکار برگزار شد؛ 🔺رشد 54 درصدی سود خالص بهتام روانکار در سال گذشته 🔸مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت بهتام روانکار برای سال مالی منتهی به 1404/10/10، با حضور نمایندگان سهامداران از هلدینگ انرژی سینا و شرکت نفت بهران، اعضای هییت مدیره و مدیران شرکت برگزار شد. در این نشست، ضمن ارایه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، مهم ترین شاخص های عملکردی شرکت در حوزه های مالی، تولید، فروش و سرمایه گذاری تشریح شد؛ شاخص هایی که از تداوم روند رشد، ارتقای بهره وری عملیاتی و تقویت جایگاه بهتام روانکار در بازار روانکار کشور حکایت داشت. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید👇 naftema.com/news/185790
-
مجتبی
شپلی منتظر قیمت 3000تومنی تا شب وعید وسود سازی بالای 200 تومن به ازای هرسهم در مجمع سال بعد باشید. این حرف بنده رو یادگاری داشته باشید