جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hameddddd123
۱۷:۰۷:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

غالبر طبق چارت سال های گذشته از همین قیمتا باید برگرده و یه رشد سنگینی به سهامداران بده البته طبق چارت میگم اونایی که پولشون رو لازم ندارن یک تا دو سال بنظرم نگه دارن من خودم 50 هزار تا فروختم لازم داشتم 160 هزار تا هم احتمالاً دست نزم بمونه یکی دو سال ببینم چی میشه یا نابود میشم یا یه رشد 1000 درصدی بهم میده

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار