🔴🔴#گنج هفدهمین #فروش_حقیقی در قیمت 135,513 ( -0.53% ) ساعت: 16:44 10نفر هر کد میانگین 334 میلیون تومان مجموعا 3,337میلیون تومان 2,776 میلیون تومان توسط #حقوقی خرید شد. قدرت خریدار: 0.3 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 50 م.سی روز: 51 قیمت پایانی 135,304 ( -0.69% ) @fundSmartMoney2 1405/04/02
-
Hamid Mosavi
غالبر شش روز کاری و 18 درصد منفی !!! لطفاً با سرمایه خود بازی نکنید ، ما گیر افتادیم متاسفانه ، شما خریدی انجام ندهید ، هر وقت نشانه های برگشتی ظاهر شد و روند سهم عوض شد اونوقت خرید کنید
-
فرزین رضایی
تکشا امروز فرصت خروج بود
-
صندوق های طلای بورس ایران
#صندوق_طلا بنظر با توجه به شرایط اونس جهانی و حباب منفی 10 % نرخ ارز کفهای قیمتی رو در #طلا تجربه میکنیم. جهت اصلاح سبد و بالانس نمودن پرتفوی سرمایه گذاری با حداقل 60% بازدهی به دید انتهای سال در نظر داشته باشید . نکته ممکن است در کوتاه مدت بازدهی نداشته باشند افق سرمایه گذاری انتهای سال باشد عزیزان. 🌹 این پیام رو مجدد دی ماه ریپلای خواهیم کرد.🌹 2 تیر ماه 405 📕 منبع؛👇 بنیادنگر #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
آرمان🇮🇷
⚠️ اصول خدمت به مردمه؟ چرا با اینکه می دانستید تورم چندسال است به 50درصد رسیده، جراحی ارزی کردید تا تورم به کانال 80 درصد برسد؟! 🔺 اصول صداقته؟ چرا ایران مقتدر را از پیروزی قطعی در معرکه جنگ، به عقب نشینی های پیاپی پای میز مذاکره رساندید و حالا روایت جنگ را معکوس ارایه می دهید؟ ❗️اصول عدالته؟ چرا همزمان که می گویید پول از کجا بیاورم مملکت را اداره کنم، دارید به بورس پول تزریق می کنید تا سبز شود؟ و از ان طرف، پول سود سهام عدالت را که مال خود مردم است در یک شرکت خصوصی در بورس حبس کرده اید و نمی گذارید توسط تعاونی های سهام عدالت در پروژه های نیمه تمام استانها سرمایه گذاری شود؟ 🔴 نیروی مسلح با 20 میلیون بشکه نفت اعانه ای شما بود که توانستند بجنگند؟! یا این نیروی مسلح بود که با جنگ جانانه و نه مذاکره ذلت بار، کاری کرد تا 50 میلیون بشکه نفتی که قبلاً روی اب دپو شده بود، یک ان به بالاترین قیمت و بصورت نقد به فروش برسد و تحریم نفتی بدون هیچ مذاکره ای توسط خود دشمن لغو شود تا دولت شما بتواند وسط جنگ نفس بکشد. 🔘 در شعام "همه" این راه شما را قبول کردند؟ همان شعامی که قبلش مجلسِ در راس امور را از کار انداخته بود؟! "همه"ی شما بدون "نهاد جمهور مردم"؟! دورهمی گرفتید و با هم وفاق کردید تا شروط صریح و قطعی رهبر که مطالبه مردم هم هست پشت گوش انداخته شود؟! 🔵 بله! هم می جنگیم و هم پای لرز دولت وفاق سراسر ضعف و مملو از نمی توانیم می ایستیم تا روزی که تکلیفش را روشن کنیم. ✍روح الله ایزدخواه #واحد_اموزش #جامعه_اسلامی_دانشجویان ◾️ کانال دانشجویی سیاسی ارمان | سیاست را علمی دنبال کنید 🆔@Jad_bums
-
غالبر طبق چارت سال های گذشته از همین قیمتا باید برگرده و یه رشد سنگینی به سهامداران بده البته طبق چارت میگم اونایی که پولشون رو لازم ندارن یک تا دو سال بنظرم نگه دارن من خودم 50 هزار تا فروختم لازم داشتم 160 هزار تا هم احتمالاً دست نزم بمونه یکی دو سال ببینم چی میشه یا نابود میشم یا یه رشد 1000 درصدی بهم میده
-
شپدیس همونطور که امروز قبل از شروع بازار اعلام کردم سهم رسیده بود به قیمت کف و از همینجا حمایت شد به اعداد بسیار بالاتر خواهیم رفت.تقریبا 45 دقیقه پایانی بالای 400میلیون صف خرید شد.سهامداری کنید حتما و لذت ببرید.
-
حرفه ای های بورس
تحقق پیش بینی روند قیمتی مرقام از تاریخ 6 مهر1401 و پیش بینی امروز
-
اهرم ض های شستا مثل ضهای اهرم میشه برج 3
-
سلمان خان
وبملت 📌سهم رفت تا حدود 30 درصد بالاتر یک حجم بخوره و خسته ها و گنجشکها رو پیاده کنه و ادامه صعود شارپی درشت
-
پرشین سهم
سهام با بیشترین ورود پول حقیقی: تو معاملات امروز👇👇 #وبملت : 3,466.486 #وغدیر : 2,335.253 #فارس : 1,844.669 #تاپیکو : 1,842.264 #شپدیس : 1,449.846 #فملی : 1,349.335 #شبندر : 1,344.889 #جم : 1,234.397💥 #شپنا : 893.580 #شستا : 787.200 #وپاسار : 768.654 #ونوین : 733.531 #دعبید : 701.729 #نوری : 670.397💥 #تاصیکو : 664.655 #شبریز : 652.245 #رمپنا : 636.916 #پارسان : 517.692 #وتجارت : 504.758 #وبصادر : 485.420 @persiansahm