دقت کردید چقدر راحت دیروز بانک ملت حدود 7 میلیارد سهم در 3- خرید و امروز همه رو در 3+ فروخت. یه نوسان گیری خیلی بزرگ از سهامدارانی که با یه خبر میفروشند و در صف خرید میخرند. این نتیجه عدم صبر و تحمل در بازار سرمایه است.
-
فزر دوستان تحلیل بنیادی فزر در قسمت تحلیل ها براتون متتشر کردم علاقه داشتید بخونید
-
غالبر فقط موندم چندوقت پیش قبل حرکت ونفت چجور تبدیلش کردم به غالبر😅 زیر 2800 امیدوارم نیاد اگه بیاد سنگین خریدارم
-
فرشاد
#پتایر دوستان حاشیه سود این صنعت 10 درصد است بخاطر همین بازار به سهام لاستیک ساز اهمیتی نمی دهد
-
عمیق بنگر
#وپترو من خودم بالای بیست و پنج میلیون تومان وپترو دارم هر ماه هم دومیلیون تومن اضافه میکنم
-
بورس۲۴ | Bourse24
درامد خرداد «پخش» به 6.8 همت رسید به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت پخش البرز که با نماد «پخش» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت سه ماهه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358510
-
شپنا سلام افزایش سرمایه شپنا انجام شده یا خیر ؟ مشخص شده چه تاریخی انجام میشود؟
-
Satrap537
حافرین نه دیگه از کانال نزولی خارج شده . و روزهای خوب در انتظار
-
اخبار شرکتها و مجامع
#کرومیت | جهش کم سابقه درامد؛ فروش شرکت بیش از 7 برابر شد گزارش فعالیت ماهانه توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا از یکی از شدیدترین جهش های درامدی میان گزارش های این دوره حکایت دارد؛ رشدی که هم در مقیاس ماهانه و هم فصلی به صورت چشمگیر ثبت شده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 192 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 738 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 314 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 722 درصد افزایش را نشان می دهد. این سطح از رشد نشان می دهد کرومیت در سال مالی جاری با تغییر قابل توجه در وضعیت فروش مواجه شده و توانسته چندین برابر عملکرد سال قبل درامد ثبت کند؛ موضوعی که معمولاً ناشی از افزایش تولید، بهبود فروش یا تغییرات مهم در قراردادهای فروش است. در مجموع، گزارش جدید کرومیت تصویری از جهش شدید درامدی و تغییر معنادار در روند عملیاتی شرکت ارایه می دهد؛ موضوعی که می تواند این نماد را در کانون توجه بازار قرار دهد. @akhbar_majame
-
ساراب خدا لعنتت کنه که چه سهم سرطانی هستی 😐😐😐😐
-
غالبر دوستان هر چقدرم پیام منفی بنویسند سهام راه خودشو میره هی کامنت بزن