ناما حقوقی می زنه به کدهای حقیقیش. سهمی که قدرت خریدارش بالای 7 هست و 17 میلیارد ورود پول داره و 150 میلیون صف بسته از کی تا حالا بهش می گن خالی کردن؟!!!
-
ذهن یک تریدر
#کیسون شکست مقاومت و خروج از کانال نزولی هدف اول 2000
-
شپلی دوستان چرا فکر میکنید چون مثلا خیلی رشد داشته باید سقوط کنه؟ این شرکت و محصولش خیلی ارزشمنده.من فکر میکنم زیاد دور نیس 1000 تومن و بالاتر
-
Hamid Mosavi
غالبر یک سهم پیدا کنید که در شش روز کاری اخیر 18 درصد منفی نصیب سهامدارانش کرده؟!؟!؟!
-
صف به صف | safbesaf
📆تاریخ: 1405/04/02 📌روز: #سه شنبه 💫#صف_خرید قوی امروز: 🔹بورس و فرابورس #سباقر #جم_پیلن #توریل #وتوشه #فنوال #داسوه #ثاخت #قپیرا #کفرا #چخزر #سصوفی #وبملت #کخاک #فن_افزار #قلرست #بجهرم #مدیریت #فوکا #مداران #وغدیر #وبصادر #پارسان #شپدیس #فسازان #غفارس #کزغال #الکتروماد #قچار #وساخت #شکربن #غویتا #رتاپ #سمگا #خاور #اسیا #شتران #اریا #دالبر #سبجنو #شبصیر #سیسکو #ثبهساز #وپست #پلاست #وساپا #شتوکا #کیسون #وتجارت #دسبحان #فسپا #تایرا #شرانل #بترانس #خگستر #کرمان #کرازی #ثامان #ثباغ #زفکا #سیتا #ثغرب #فاراک #کاسپین #تفارس #عالیس #دتماد #کیمیاتک #وخاور 🔸پایه #شپترو #جوین #اواپارس #ثعتما #واحصا #حیات #کباده #سفاسی #شکبیر #وبرق #شفارا #فطلوع ⚡️استانه بالا یا #صف_خرید ضعیف : 🔹بورس و فرابورس #کسرام #بکابل #غگلپا #شگل #وپارس #خکار #ولتجار #فجهان #وهامون #خودرو #رانفور #اپال #پاریز #سپیدار #شگستر #دابور #وخارزم #شنفت #وسبحان #دماوند #شپاس #ولساپا #کنور #ساروج #شملی #کلر #شیران #ولنوین #خمحرکه #داتام #ا_س_پ #بشهاب #غچین #بپاس #غگیلا #البرز #کربن #کساوه #ثپردیس #ذوب #گکوثر #فجر #وطوبی #شاراک #خبهمن #اریان #کحافظ #سمازن #اوان #شفارس #حاسا #قنیشا #رافزا #غدشت #غزر #خپویش #بخاور #سمتاز #چاپ #ثامید #ومپنا #تاصیکو #زشریف #فغدیر #مارون #شرنگی #کگاز #وکبهمن #زگلدشت #کفپارس #حافرین #شبهرن #پی_پاد #بساما #اتکاسا #بگیلان #فالوم #شگویا #وبشهر #بموتو #فصبا #لبوتان #شسینا #دشیمی #قثابت #وصنا #دامین #سدبیر 🔸پایه #شپلی #داراب #پرسپولیس #لازما #معیار_ #وارین #خبازرس #کمینا #فبیرا #ولیز #دی #وامیر #وایند #زنجان #وشهر #ورازی #وحکمت #استقلال #تمحرکه #کفراور #وارس ☀️امروز کلا #صف_خرید بوده اند : 🔹بورس و فرابورس #غمینو #ددانا #رمپنا #دتوزیع #خیمن #اخابر #حسیر #کتوکا #غشان #غمهرا #غپونه #وپترو #وفیروزه #حتاید #درازک #شپنا #وپاسار #سپید #غپینو #انرژی #ثتران #سامان #کسعدی #شکلر #زبینا #زفارس #دفارا #بکام #فارس #چکاوه #بورس #بنیرو #خفنر #ناما #وامید #حکشتی #شبندر #حسینا #تاپیکو #حپارسا #دجابر #زفجر #سرود #هرمز #دروز #بپویا #ختور #شسپا #حخزر #کسرا #بتهران #دلر #قشهد #دزهراوی #خمهر #فمراد #اردینه #ساروم #تلیسه #سغدیر #شاروم #غدیس #غدانه #کوچین #زاگرس #شراز #شاملا #دلقما #خوساز #صبا #فسبزوار #شیراز #فتوسا #ار...
-
بورس۲۴ | Bourse24
تحرک پرتفوی بورسی «تاپیکو» در خرداد 1405 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین که سهام ان با نماد «تاپیکو» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358491
-
اخبار شرکتها و مجامع
#لبوتان | بوتان با فروش 48 همتی، یکی از قوی ترین گزارش های فصل را ثبت کرد گزارش فعالیت ماهانه گروه صنعتی بوتان از جهش قابل توجه فروش در سال جاری حکایت دارد؛ به طوری که درامدهای شرکت در هر دو مقطع ماهانه و فصلی رشد چشمگیری را تجربه کرده اند. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد خردادماه بوتان به 21.7 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 274 درصد افزایش داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 48 هزار میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 156 درصد رشد را نشان می دهد. ثبت چنین ارقامی نشان می دهد بوتان سال مالی جدید را با شتاب قابل توجهی اغاز کرده و توانسته سطح فروش خود را نسبت به سال گذشته به شکل محسوسی افزایش دهد. در میان گزارش های ماهانه منتشرشده، عملکرد لبوتان از منظر حجم درامد و نرخ رشد، جزو گزارش های قابل توجه بازار محسوب می شود و نشان می دهد روند فروش شرکت همچنان در مدار صعودی قرار دارد. @akhbar_majame
-
Hamid Mosavi
غالبر شش روز کاری و 18 درصد منفی !!! لطفاً با سرمایه خود بازی نکنید ، ما گیر افتادیم متاسفانه ، شما خریدی انجام ندهید ، هر وقت نشانه های برگشتی ظاهر شد و روند سهم عوض شد اونوقت خرید کنید
-
فرزین رضایی
تکشا امروز فرصت خروج بود
-
صندوق های طلای بورس ایران
#صندوق_طلا بنظر با توجه به شرایط اونس جهانی و حباب منفی 10 % نرخ ارز کفهای قیمتی رو در #طلا تجربه میکنیم. جهت اصلاح سبد و بالانس نمودن پرتفوی سرمایه گذاری با حداقل 60% بازدهی به دید انتهای سال در نظر داشته باشید . نکته ممکن است در کوتاه مدت بازدهی نداشته باشند افق سرمایه گذاری انتهای سال باشد عزیزان. 🌹 این پیام رو مجدد دی ماه ریپلای خواهیم کرد.🌹 2 تیر ماه 405 📕 منبع؛👇 بنیادنگر #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
آرمان🇮🇷
⚠️ اصول خدمت به مردمه؟ چرا با اینکه می دانستید تورم چندسال است به 50درصد رسیده، جراحی ارزی کردید تا تورم به کانال 80 درصد برسد؟! 🔺 اصول صداقته؟ چرا ایران مقتدر را از پیروزی قطعی در معرکه جنگ، به عقب نشینی های پیاپی پای میز مذاکره رساندید و حالا روایت جنگ را معکوس ارایه می دهید؟ ❗️اصول عدالته؟ چرا همزمان که می گویید پول از کجا بیاورم مملکت را اداره کنم، دارید به بورس پول تزریق می کنید تا سبز شود؟ و از ان طرف، پول سود سهام عدالت را که مال خود مردم است در یک شرکت خصوصی در بورس حبس کرده اید و نمی گذارید توسط تعاونی های سهام عدالت در پروژه های نیمه تمام استانها سرمایه گذاری شود؟ 🔴 نیروی مسلح با 20 میلیون بشکه نفت اعانه ای شما بود که توانستند بجنگند؟! یا این نیروی مسلح بود که با جنگ جانانه و نه مذاکره ذلت بار، کاری کرد تا 50 میلیون بشکه نفتی که قبلاً روی اب دپو شده بود، یک ان به بالاترین قیمت و بصورت نقد به فروش برسد و تحریم نفتی بدون هیچ مذاکره ای توسط خود دشمن لغو شود تا دولت شما بتواند وسط جنگ نفس بکشد. 🔘 در شعام "همه" این راه شما را قبول کردند؟ همان شعامی که قبلش مجلسِ در راس امور را از کار انداخته بود؟! "همه"ی شما بدون "نهاد جمهور مردم"؟! دورهمی گرفتید و با هم وفاق کردید تا شروط صریح و قطعی رهبر که مطالبه مردم هم هست پشت گوش انداخته شود؟! 🔵 بله! هم می جنگیم و هم پای لرز دولت وفاق سراسر ضعف و مملو از نمی توانیم می ایستیم تا روزی که تکلیفش را روشن کنیم. ✍روح الله ایزدخواه #واحد_اموزش #جامعه_اسلامی_دانشجویان ◾️ کانال دانشجویی سیاسی ارمان | سیاست را علمی دنبال کنید 🆔@Jad_bums