#حفاری معمولا 22 درصد سود انباشته تقسیم شده… سال پیش 22 درصد کل سود انباشته میشد 75 تومن الان 22 درصد 519 تومن که امسال سود انباشته داره میشه هر سهم 114 تومن…البته حجم معامله امروز واقعا برای حفاری بعد مدت ها مشکوک بود و شاید نوید تقسیم سود بهتری رو داره میده… میشه ازش در مجمع انتظار تقسیم سود بیشتر داشت… موفق باشید…
-
Financial Waves
#دماوند #تحلیل در این ویدیو به شمارش کلی و قالبِ سهام دماوند پرداختیم و پیروامون اینده ی پیش روی این نماد و صنعتِ ان (صنعت نیروگاهی) توضحیاتی داده شد. برای راحتیِ بیشتر و بهره وریِ بیشتر توسط تمام افراد با هر سطحی از دانش تکنیکال، از شمارش ریز امواج و استفاده از اصول امواج الیوت بصورت جزیی و غیرقابل فهم برای همه، پرهیز شده و ویدیو برای تمامی دوستان قابل تماشاست. FW @Financial_Waves
-
ورنا هفته قبل چهارشنبه گفتم، ورنا را با وساپا عوض کنید، باید انجام میدادی!!! من هم به نظرم ورنا منتظر خبر واگذاری هست تا دو زار سود بده!
-
کاما روند سهم هدف رشد را دارد جهش سود نسبت به سال قبل 209درصد رشد سود هر سهم 100تومان عالی شنبه سرخطی
-
ناما #ناما گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/09/30 افزایش 128.86 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته رشد 176.67 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 رشد 50.71 درصدی فروش 6 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته
-
power
#شستان ارزوی قشنگی است اما زیاد درگیرش نباش 20 سال طول کشیده است هنوز اندر خم…راه اندازی است
-
پتروش
#خراسان تصمیمات #مجمع_عمومی_عادی سالیانه #دوره_12_ماهه منتهی به 1404/12/29(حضوری و الکترونیکی) شرکت #پتروشیمی_خراسان •️ زمان جلسه: 1405/03/30 راس ساعت 10:00 •️ سود هر سهم: 5,489 ریال •️ سود نقدی هر سهم: 4,850 ریال •️ سود انباشته پایان دوره: 82,582,954 میلیون ریال 1405-04-02 15:16:22 (1555785) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ @petroshan
-
دیان دیان
بهپاک و همه سهامداران منتظر گزارش 6 ماهه و همچنین اعلام نتیجه 770 درصد افزایش سرمایه توسط حسابرس قانونی شرکت هستند
-
ایران وطنم پاره تنم
#جم با این ازاد سازی صادرات پتروشیمی ها و پالایشی ها در کمین جم هستم
-
شمواد این صف خریدهای متوالی بی دلیل نبود گزارش خرداد ماه ترکوند
-
وبملت به نظرم دوتا دیگه مثبت داد سیو سود کنید