جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
تدبیرگر خردمند | ali.bgz
۱۸:۱۴:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#حفاری معمولا 22 درصد سود انباشته تقسیم شده… سال پیش 22 درصد کل سود انباشته میشد 75 تومن الان 22 درصد 519 تومن که امسال سود انباشته داره میشه هر سهم 114 تومن…البته حجم معامله امروز واقعا برای حفاری بعد مدت ها مشکوک بود و شاید نوید تقسیم سود بهتری رو داره میده… میشه ازش در مجمع انتظار تقسیم سود بیشتر داشت… موفق باشید…

لیست اخبار