جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سعید صدری | smss62
۱۵:۳۰:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

سدبیر سلام یک سرمایه در یک شرکت سهامی خاص کرده بودند ان شرکت زیانده بوده اگر ان شرکت به خاطر ضرردهی منحل بشود دارایهای شرکت به مزایده گذاشته میشود و نسبت به قدرالسهم هر سهامدار تقسیم میشود که یکی از این سهامداران سدبیر هست بدانید هر چقدرم مفت فروش بره از ارزش دفتری خیلی بیشتر قیمتش میشود نه تنها برای سدبیر ضرر نمی رسه تازه چون قیمت سهم واقعی نبوده سودم میگیره یعنی از ارزش دفتری بیشترم گیرش می اید همین زمینی که فروش رفت مال همین شرکت ورشکسته بود

لیست اخبار