جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hamid_29
۱۶:۵۰:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شاملا خداشکر امروز فروختم بابا این چه سهام شرکتی بود من خریده بودم به خدا 15 روزه میخواستم بفروشم ازش بیام بیرون نمیشد امروز حتی اگه کلی ضرر بود ولی فروختم ،این همه سهام این چیه اخه شاملا

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار