#کفراور سهامداران قدیمی کسی خبر داره زمین کارخونه چند متر هست؟
-
شپلی خریددرصدی امروز هم بالای20میلیون برگ بود
-
اهرم ض های شستا واسه شنبه چطورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
نبض بورس
📈 توکا فولاد با رشد سوداوری به استقبال 1405 رفت مدیران گروه سرمایه گذاری توکا فولاد از رشد 26 درصدی سود عملیاتی تلفیقی، افزایش 20 درصدی حقوق صاحبان سهام و تقویت نقدینگی خبر دادند. توسعه فعالیت های لجستیکی و خدمات مالی نیز به عنوان محورهای راهبردی سال 1405 در دستور کار قرار گرفته است. 📖 بیشتر بخوانید: 🔗 افزایش 26 درصدی سود عملیاتی تلفیقی 🔗 محور برنامه های توکا فولاد در سال 1405 🆔 @nabzebours_ir
-
نبض بورس | اخبار بورس
📈 توکا فولاد با رشد سوداوری به استقبال 1405 رفت 🔹مدیران گروه سرمایه گذاری توکا فولاد از رشد 26 درصدی سود عملیاتی تلفیقی، افزایش 20 درصدی حقوق صاحبان سهام و تقویت نقدینگی خبر دادند. توسعه فعالیت های لجستیکی و خدمات مالی نیز به عنوان محورهای راهبردی سال 1405 در دستور کار قرار گرفته است. 📖 بیشتر بخوانید: 🔗 افزایش 26 درصدی سود عملیاتی تلفیقی 🔗 محور برنامه های توکا فولاد در سال 1405 🆔 @nabzebourse_ir 🌐 nabzebourse.com https://nabzebourse.com/000YQ9 https://nabzebourse.com/000YQE
-
اخبار شرکتها و مجامع
#درازی | توقف نماد پس از افشای خرید بلوک نفت ستاره؛ فرابورس توضیح خواست ⏸️ نماد معاملاتی درازی پس از انتشار خبر برنده شدن در مزایده خرید 0.64 درصد از سهام نفت ستاره خلیج فارس متوقف شد. فرابورس اعلام کرده است به استناد ماده 12 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات، به دلیل وجود ابهامات در اطلاعات بااهمیت منتشرشده، نماد معاملاتی شرکت حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف خواهد بود. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، شرکت موظف است در این مدت نسبت به رفع ابهامات و ارایه توضیحات تکمیلی درباره معامله انجام شده اقدام کند. این توقف در شرایطی رخ داده که خبر خرید بلوک 50 میلیارد ریالی نفت ستاره خلیج فارس توسط درازی، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده و سوالاتی درباره جزییات تامین مالی، نحوه پرداخت و اثار این سرمایه گذاری بر وضعیت شرکت مطرح شده است. 📌 اکنون بازار در انتظار شفاف سازی شرکت درباره ابعاد این معامله و پاسخ به ابهامات مطرح شده از سوی فرابورس است. @akhbar_majame
-
imaN zand
#شپترو علی جون عشق کردم ،مث خودم نداری راحتی😂😂🤣
-
michel
#ناما الکی گیر قفل کردن پولتون تو صف خریدی که پروژه شده و اصلا عرضه نمیکنه نباشید این همه سهم بنیادی و با اصیل برید سمت اینجوری سهما
-
سهامدار
#سمازن از 1500 تومان با این سهم هستم رستگارمون کرد 😂😂😂 هم سود خوب پاده و هم قیمت سهام رشد منطقی داره به غیر از 1404 که همه گروه های سیمانی اوضاع خوبی نداشتند ولی امسال جبران کرد
-
علی اولیایی
#فلامی اینم پرتفو بورسیران که از تنها سهمی که تو درصد بود به ظاهر خارج شده
-
Shiraz bourse | شیراز بورس
🔴 خبر مهم برای گروه پالایشی 🔹️با پایان اعتبار مصوبه دوران جنگ، از اواخر خردادماه فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده های پالایشی بار دیگر بر مبنای نرخ های جهانی محاسبه خواهد شد. 🔹️این موضوع می تواند ابهام سوداوری پالایشگاه ها را کاهش دهد و در صورت تداوم کرک اسپردهای مناسب، به بهبود عملکرد عملیاتی این صنعت کمک کند. 🔹️ در نتیجه، نمادهای پالایشی از جمله #شپنا، #شبندر، #شتران، #شبریز و #شاوان بیش از گذشته زیر ذره بین بازار قرار خواهند گرفت. 🦋💎🦋