جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سهامدار | shafiee1399
۱۶:۴۶:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#سمازن از 1500 تومان با این سهم هستم رستگارمون کرد 😂😂😂 هم سود خوب پاده و هم قیمت سهام رشد منطقی داره به غیر از 1404 که همه گروه های سیمانی اوضاع خوبی نداشتند ولی امسال جبران کرد

لیست اخبار