جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سید مجید حسینی | majid1101
۱۵:۳۴:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

کرمان کرمان سهم بتا منفی بازار هست من دقیق میدونم کی شروع به رشد می کنه ؛ در روزی که بازار درجا میزنه و شل می کنه مثل امروز کرمان ؛ کگل ؛ کچاد ؛ اینا استارت محکم میزنن پس تو که پای سهمت موندی یه موقع خودتو نابود نکنی الان بفروشی

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار