#شستان بعدازسالهاهمانندققنوسی سرازخاک برخواهدداشت وونگاه سهامداران راسواربربال خودپرخواهدکشیدبسوی کهکشانهای دور…
-
ثفارس دوستان سوابق پیام بعضی افراد حتما بخونید اول تخریب بعد تشویق برای خرید دوباره تخریب دیگ خودتون ببینید دلسوز هستند یا نه
-
گدنا حقوقی اگه دلش واسه ما می سوخت زودتر رشدش میداد نه بعد 4سال چی میگی
-
وسدید فراب و پاسارگاد افشا الف ول کنین اول باید بره بازار بالاتر بازار بالاتر یعنی شفافیت تا نره بازار بالاتر از رشد خبری نیس
-
سید مجید حسینی
کرمان کرمان سهم بتا منفی بازار هست من دقیق میدونم کی شروع به رشد می کنه ؛ در روزی که بازار درجا میزنه و شل می کنه مثل امروز کرمان ؛ کگل ؛ کچاد ؛ اینا استارت محکم میزنن پس تو که پای سهمت موندی یه موقع خودتو نابود نکنی الان بفروشی
-
Majid
#خکاوه بزودی این برند احیا خواهد شد و این رو داشته باشید قیمت یه کشنده ولووبالای 100میلیارد همان طور که الان دارن ازرا 48 میلیارد یا لکسوز120 میلیارد میفروشن ا
-
کفپارس تا صفش قفل نشه حساب نیست یه چند روزی قفل کنه میفته سر زبونها
-
روح اله افشار
فزر اکثر طلا فروشها تو این 4 بانک حساب دارن قطع بودنشون اصلا با کف بودن قیمت طلا و دلار ، ربطی نداره کاملا اتفاقی هست
-
کانال حاج علی
خرید گروهی ؛ #سیسکو #همراه #وغدیر #پخش #شبندر #شپنا #شبریز #فارس #وتجارت #وپاسار #ونوین #وبملت #تاپیکو #دسبحان #دماوند #دعبید 🗓1405/04/02
-
ثفارس داخل تال فقط 125هزار معامله شده یعنی بازیگر رنج زده ک داخل تال فقط125 هزار بفروشه؟ التماس تفکر
-
.Behnam Khodaverdi
ولغدر تحلیل ارایه شد ، موفق باشید